|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 9:36, 19 Sie 2010 Temat postu: Cylinder/Tłok |
|
|
Witam!Mam 2pytania:
1.Robie szlif cylindra,i nie moge znalezc tłoka,mógłby ktoś zapodać mi linka do dobrego tłoka?Mam formułę ac 99r.
2.Czy Italjet Formuła Ac ma cylinder zeliwny czy aluminiowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzowski Ital
Moderator
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 12:08, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co widzę to są i aluminiowe i żeliwne, ale może się mylę.
Tłok musisz mieć odpowiedni pod szlif. Zależy jaki będziesz miał szlif.
Widzę że są tłoki pod pierwszy drugi, czwarty szlif. Niewiem jaki u Ciebie będzie szlif. Te tłoki są na allegro ale raczej sama chińszczyzna. Poczekaj może Lyl coś podrzuci....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mistrzowski Ital dnia Czw 12:09, 19 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:27, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Cylindry oryginalne sa zeliwne bo aluminium to juz klasa sport/racing
Wez sufmiarke i zmierz srednice cylindra bo my nie wiemy czy nie miales wczesniej szlifa robionego, jak zmierzysz to podaj nam wymiary a ja ci podrzuce link do tloka jak znajde
Masz juz jakies rysy na cylindrze czy jeszcze nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 13:11, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
O boże,chłopaki ja sam przy nim nic nie zrobie,ściagnąć cylinder to dla mnie czarna magia,po prostu jest słaby i ciezko odpala dlatego robie szlif.Szlifu chyba jeszcze nie miał wiec zapodajcie tłok pod 1 szlif.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzowski Ital
Moderator
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 14:12, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To oddaj do mechanika jak jestes zielony Jak chcesz to rób sam, zawsze się nauczysz coś... Zrób tak jak mówi lyl...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 14:15, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Sufmiarka,co to jest??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:15, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
sufmiarka zwykla
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
elektryczna:
[link widoczny dla zalogowanych]
cylinder zdejmujesz odkrecajac glowice (4 sruby), zdejmujesz glowice a nastepnie cylek
jezeli sie naprawde nie znasz to oddaj do mechanika bo zlozenie jest trudniejsze
jezeli zmieniasz tlok to musisz dobrze wlozyc zabezpieczenia bo jak wypadnie rozwali cylek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 15:33, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A czy jak zaniose cylka do szlifu to ten pan co wykonuje szlify zmierzy mi srednice,chyba bedzie miał suwmiarke?
A czy ten pan od szlifów nie bedzie wiedział czy ten cyl miał juz wcześniej szlif?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:41, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
sufmiarke napewno bedzie mial a jezeli dobry mechanik to i tlok ci kupi
Watpie zeby wiedzial czy mial szlif bo przeciez sa rozne pojemnosci i kazdy inny silnik ma inny skok
U ciebie cylinder powinien miec cos ok 41 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Śro 17:15, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Odświezam temat.
dziś zaniosłem cylinder z mojej formuły 50 ac do szlifu.Okazało sie ze cylek nie miał jeszcze szlifu bo ma srednicę 41mm.Teraz musze dokupić tłok,znalazłem taki: [link widoczny dla zalogowanych] Co o nim powiecie,to dobry tłok??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzowski Ital
Moderator
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 18:27, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
To raczej jest Chińskie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:38, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie raczej a napewno jest chinskie...
Zobacz na grubosc scianek
Za dobry tlok trzeba niestety zaplacic [link widoczny dla zalogowanych]
Posprawdzaj jeszcze wymiary bo ja wczoraj braciakowi skladalem TGB bo oddawal cylek do szlifu o dali mu o 1mm tlok za dlugi i obijal o glowice
(tak zebys na mnie nie narzekal ;P)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lyl dnia Śro 19:40, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 19:00, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No nie no tyle za tłok to ja nie mogę dać,nie ma jakiś dobrych w niższej cenie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:12, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie bo reszta to china
Mozesz ew kupic tlok vertexa (podobna cena) albo proxa (prawdopodobnie wyzsza cena)
Gdzies w dobrej firmie dostaniesz dobry tlok o polowe taniej bo prosto z fabryki tylko ze bez napisu meteor a tak to taki sam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lyl dnia Czw 19:14, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 20:49, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra powiem szczerze nie mam tyle kasy zeby kupić lepszy tłok .I teraz mam do was pytanie:
Czy ten tłok(ten za trzydzieści pare złotych) wytrzyma przez 7000km?Bo tak w tym sezonie przejezdził bym jeszcze z 1000 km a w przyszłym myśle ze tak 6000km,czy ten tłok wytrzyma te 7000km??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vaenomixxx dnia Czw 20:50, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|