 |
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 17:14, 19 Sie 2010 Temat postu: Docieranie Italjeta |
|
|
Witam,w zwiazku z tym ze bede miał szlif cylindra bede musiał go dotrzeć tylko za bardzo nie wiem jak to zrobić,prosiłbym o szczegółowe opisanie docierania Itala. Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:09, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jak byc docieral cylinder do 1000 km
do okolo 200 km staraj sie jezdzic na niskich obrotach (nie przekraczajac 40)
po 200 km jezdzij tak samo ale co 5-10 km przycisnij mu troche (inaczej bedzie caly czas mulowaty)
po 600 km mozesz zwiekszyc predkosc do 60 km/h a po 800 mozesz rozpedzac sie do v-maxa ale nie trzymac zbyt dlugo
a po 1000 mozesz jezdzic jak chcesz
Tylko uwazaj zeby go nie przegrzac!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 19:23, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj poczytałem troche w necie i dowiedziałem sie ze przez pierwsze 100 km nie należy przekraczać 25km/h,po 100 km mozna jezdzić 35km/h a po 300km do 45km/h.Piszę tez zeby jezdzić ze zmiennymi obrotami.A wy jak docieraliście swoje Italjety??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzowski Ital
Moderator
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 20:07, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Heh. Są rózne szkoły. Jeździj sobie tak 45kmh a napewno nic się nie stanie. Po przejechaniu większej liczby km stopnio zwiększaj prędkość. Prosty przepis I nie czytaj pierdół w tym necie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 8:06, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ok,dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 11:56, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Chłopaki niedługo rozpoczynam docieranie Itala mam jeszcze jedno pytanie:
W okresie dotarcia moze mi sie zdarzyć ze z 3 razy będe musiał zabrać pasażera,czy nic sie nie stanie bo słyszałem ze na dotarciu nie jezdzi sie z pasazerem?I czy na dotarciu mogę podjezdzać pod górke czy unikać takich tras??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:40, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie powinno sie przeciazac silnika ale nic na nierownej trasie nic nie powinno sie stac pasazer tez nie powinien przeszkodzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 20:20, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
najwazniejsze bys po odpaleniu poczekal az sie troche rozgrzeje, a jak bedziesz jezdzil to nie przegrzewaj, te 2 pkt sa najwazniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dominik_Ital
50cc Sport
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Nie 12:41, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Docieranie wg. starej sprawdzonej szkoły :
1. Przed wyjazdem porządnie rozgrzać silnik (bez gazowania na wolnych obrotach)
2.Przez pierwsze 20KM - pisze o trasie , jeździć ze zmiennymi obrotami.
3.Po tych przejechanych 20 KM trochę mu docisnąć ale nie przeciążając silnika , wszystko z umiarem.
4.I powtarzać tak tę czynność do ok. 500KM
5.Do tych 500 KM nie jeździć v-maxem przez dłuższy czas.
6.Do 500-800KM jeździć tak jak napisałem w pkt. 1,2,3
7.Potem cylinder mamy już dotarty , ale lepiej pośmigać jeszcze wg. tych zasad. do 1000KM.
Pamiętajmy o mieszance 1:40 w okresie docierania , o nie przeciążaniu silnika i co najważniejsze o rozgrzaniu silnika przed jazdą.
Błędem jest docieranie silnika 2T w sposób jednostajny , czyli jeżdżenie na tych samych obrotach i powolne jeżdżenie wokół komina. Trzeba trochę przycisnąć żeby po dotarciu cylinder miał optymalną moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vaenomixxx
50cc Sport
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 21:27, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Siema,docieram moją Formułę 50 AC i od założenia nowego tłoku,pierścieni i szlifu cylindra zrobiłem 400km.Cały czas jezdziłem tak 40 - 50km/h. Dziś jak wracałem do domu na odcinku 400m dałem jej trochę po garach rozpędziłem sie do 80km/h.Mam chiński tłok i pierścienie i mam pytanie czy od czasu do czasu mogę rozpedzić sie do vmaxu i przejechać tak kilkaset metrów,czy coś sie nie stanie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:40, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jezeli przejechales 400 to ja bym na twoim miejscu jeszcze nie jezdzil V-maxem
To jest twoj wybor ale ja radze ci nie jezdzic
Dotrzyj go jeszcze troche i bedziesz mogl potem jezdzic jak bedziesz chcial
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
italczyk
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:01, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
niedawno kupilem cylinder. chyba chnski. docieralem go ponad 600 km. najczesciej jezdzilem 40 ale nieraz wiecej polecialem. kiedys mi szedl 75 a teraz ledwo co 60. czy moze byc gaznik do regulacji bo zmienialem tam prawie wszystko.? prosze o szybka odpowiedz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:39, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jezeli zmieniles pojemnosc to tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 21:06, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
jezeli zmieniasz ktorykolwiek part w skuterze to regulujesz gaznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|