Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dragster 70cc
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Nasze Italjety
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ert




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 5:52, 23 Maj 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
a to już przygotowane pod lakier, prawie, podkład do szlifowania Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

mała różnica Very Happy Oby tylko środek uelastyczniający sprawdwdził się, inaczej będą odpryski Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alucard
125cc



Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BrOdNiCa

PostWysłany: Pią 19:44, 23 Maj 2008    Temat postu:

skąd masz ten środek ?????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ert




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 20:30, 23 Maj 2008    Temat postu:

Witam, jest to środek, który dodaje się do lakierów samochodowych w celu zwiekszenia elastyczności. Trzeba tylko dobrać do tego którym będziemy malowali. Do akryli można stosować wiekszość, zaś do lakierów bazowych to różnie bywa. Także uelastyczniacz zależy od powierzchni PCV, które bedziemy malowali, szczególnie PP (polipropylen) jest niewdzięcznym materiałem wymagającym stosowania środka, w którym brak jest adnotacji żeby nie stosować do PP. Jeśli nic nie pisze to raczej można go stosować. Uwaga bo czasami mimo iż nie powinien, zmienia czas wiązania lakieru z utwardzaczem. Szczególnie jak nie zachowamy proporcji. Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, to moje osobiste spostrzeżenia(metoda prób i błędów Smile) UWAGA na sprzedawców w lakierniach, czasami doradzają a nie mają o tym pojęcia. Najlepiej znaleźć w necie KARTĘ TECHNICZNĄ PRODUKTU tam wszystko jest wyjaśnione jak i z czym stosowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mozilla




Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:50, 08 Lip 2008    Temat postu:

Elo
Pogratulować projektu Razz dragstery są kosmiczne, nie codzienne powodzonka w pracach pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ert




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 12:27, 18 Mar 2009    Temat postu:

Wracam do gry po długiej przerwie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Śro 14:17, 18 Mar 2009    Temat postu:

Very Happy no Siema. Były jakieś prace podczas zimy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 14:33, 18 Mar 2009    Temat postu:

Ooo wkoncu:D
Z niecieprliwościa... Czekamy Razz
Pozdro.!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ert




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:24, 18 Mar 2009    Temat postu:

Coś tam próbowałem przed pierwszymi śniegami jeszcze zrobić, nie dużo ale do przodu. W każdym bądź razie, pomalowane jest wszystko oprócz boków i przodka w którym siedzi lampa. Znaczy pomalowałem, ale spartoliłem metalik i muszę jeszcze raz prystnąć. Za szybko chciałem i za mało warstw położyłem. Poza tym już jeździ, tylko problem z hamulcami mam. Wymieniłem klocki na nowe, zalałem płyn a hamulców nie ma. O dpowietrzyłem to się pojawiły ale postał przez zimę i znowu uciekły Smile Może jakieś rady?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:50, 18 Mar 2009    Temat postu:

Może gdzieś lewe powietrze idzie do układu ? Bo jak odpowietrzasz i znów sie zapowietrzają ... Confused Kiedyś tak miałem z tylnym hamulcem wymieniałem płyn i odpowietrzałem i nie udawało sie odpowietrzyć okazało się że zapomniałem wkręćic jakiejś śrubki do zacisku .. Posprawdzaj wszystko Wink No i czekamy na jakas relacje ze zdjęciami . Pozdro Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ert




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 21:27, 18 Mar 2009    Temat postu:

Sprawdzę jeszcze raz czy nie łapie lewego powietrza. A zdjęcia jak tylko będę miał chwilę to zrobię i wrzucę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ert dnia Śro 21:28, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ert




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 20:19, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Witam, w końcu zrobiłem kilka fotek, pierwsza przejażdżka, bez owiewek, sprawdzałem jak silnik pracuje. Owiewki prawie przygotowane do ponownego malowania, pierwsze mi nie wyszłoSmile Nie spodziewałem się, że silnik będzie tak równo pracował. Wymieniłem wał, łożyska, uszczelniacze, zostawiłem stary cylinder i tłok mimo iż był przytarty, ale na razie nie będę inwestował w nowy, chyba, że będzie źle pracował, bo na razie ciężko stwierdzić bo trzeba dotrzeć wał więc nie wkręcałem Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

A tak wygląda dół który miał wielką dziurę Smile nawet ładnie wyszło. Rzeźba się opłaciła
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolor na zdjęciach wychodzi blado, w rzeczywistości jest troszkę ciemniejszy, wpada w fiolet.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ert dnia Nie 20:20, 05 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Nie 21:59, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Kawał dobrej roboty włożyłeś stary. Smile
Drag prezentuje się (nawet po mimo braku owiewek) super. Widać, że trafił do dobrego właściciela, który będzie o niego dbał.

Mam pytanie co do lakierowania ramy, a mianowicie jak dokładnie ją lakierowałeś? Jakich środków użyłeś?

Niepokoi mnie ten przytarty cylek. Uważaj na niego, bo może Ci niezłych szkód narobić w silniku. Jest bardzo dużo ogłoszeń z kitami50/70ccm do Miny Horizontal, także na pewno powinieneś coś wybrać ciekawego dla siebie. Wink
Dobrą alternatywą byłby tutaj także jakiś sportowy wydech. Nawet zwykłego poczciwego Nexta-R można by mu zapodać. Smile

Z niecierpliwością czekam na dalsze aktualizacje tego tematu. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ert




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 7:15, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Cylinder miał lekkie ślady przytarcia, jak pisałem wcześniej poprzedniemu właścicielowi spadł wężyk doprowadzający olej, na szczęście gość wlał też do paliwa trochę oleju i nie zatarł się całkowicie. Zobaczymy w praktyce, jeśli będzie chciał się zatrzeć to raczej szybko to wychwycę i wymienię na nowy. Co do wydechu to kompletnie się nie znam. Wiem że przy cylindrze 70ccm ten oryginalny wydech powinienem wywalić i na pewno tak zrobię, tylko niestety na razie brak kasy mnie powstrzymuje, ale w maju na bank coś wsadzę nowego. I tu prośba o jakiś konkretny wydech który można polecić do mojego skutera, nie za drogi i w miarę dobry. Jeśli chodzi o lakierowanie to nie ukrywam namęczyłem się z ramą. Dałem do piaskowania i niestety nikt nie podołał temu tematowi, oryginalny lakier mocny jak cholera, oryginalnie rama malowana proszkowo i cholernie mocny klar na wierzchu, twardy, że żadna piaskarka nie mogła go usunąć. Lakier się palił na skutek tarcia a nie odchodził. Chciałem wypiaskować bo niestety były na powierzchni ramy mocno widoczne pęknięcia lakieru jak jezioro po wyschnięciu i bałem się że na tych szczelinach będzie widać zagłębienia. Dlatego zmatowałem całość, miejsca gdzie pojawiła się korozja wyczyściłem do blachy, preparat antykorozyjny, podkład antykorozyjny i później podkład wyrównujący tzw gruntoszpachlówkę. Znowu matowanie, odtłuszczenie specjalnym odtłuszczaczem (do nitro nie mam przekonania) i malowanie. Było ciężko bo rama jak widać z wielu elementów się składa i dużo miejsc trudno dostępnych. Ale aerograf dał radę Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ert dnia Pon 7:17, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:58, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Witam. No Drag nabiera kształtów , bardzo podoba mi się ten kolor. Dobra robota jeśli chodzi o naprawianie plastików Razz

Wydech wygląda jak z kosmosu Shocked Radze ci go zmienić na jakiś inny ,nawet dla optyki Laughing Jeśli chodzi ci o dobry wydech do 70'tki to polecam Yasuni R , Laser x-pro ,Tecnigas RS 70 . Te wydechy bardzo dobrze spisują się przy cylindrze klasy 70.

Jak napisałeś ty, i jak wspomniał Damian, ten tłok mnie również niepokoi. Napewno odbiję się to na spalaniu lub osiągach no i żywotności.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ert




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 10:18, 06 Kwi 2009    Temat postu:

A jakie to są koszty i gdzie najkożystniej kupić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Nasze Italjety Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin