 |
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 17:51, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Czuć moc?? ja mysle ze zle zrobiles zakladajac zeliwny cylinder ale kazdy inaczej na wszystko patrzy... chodzi mi oto ze jak zaczniesz jezdzic w dluzsze trasy to zobaczysz jak sie bedzie przegrzwal...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Nie 21:35, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Moc? Chmm... Jak narazie przejechałem tylko 2km, ponieważ jestem obecnie chory. Także nie da się narazie nic ocenić pod względem osiągów skutera.
A co do żeliwnego cylka, to wybrałem ten, ponieważ można zbrobić wrazie czego szlif. Na długie wyprawy nie będe nim jezdził, ponieważ planuję dokupic sobie 2-ie moto. Ital będzie tylko jako zabawka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Czw 15:53, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No mozna zrobić tulejkowanie, ale jej koszt mija się z celem. Wyjdzie coś około 500-600zł za tulejkowanie+nowy tłok i pierścienie, a za tą kasę masz już nowy cylek... I jeszcze coś zostanie Ci w kieszeni.
Ale jak będziesz dobrze eksploatował swój cylek ALU, to będzie Ci służył bardzo długo, poniewaz niscal jest mocniejszy od żeliwa.
Ja akuter zdecydowałem się na ten cylek, ponieważ nie dość, że można zrobić szlif, to jeszcze jest to jeden z najlepszych cylków sport 70ccm.
Wczoraj sobię troszkę pojezdziłem na Italu i musze powiedzieć, że osiągi jak na niewyregulowanego (pod względem napędu) są bardzo dobre.
Aha, no i niedługo robie zakupy... Będą twardsze sprężynki sprzęgła oraz docisk. No i parę gadżetów z optyki.
Pozdrawiam, Damian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaLeK
70cc Sport
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Street Rebels
|
Wysłany: Pon 19:01, 17 Mar 2008 Temat postu: Re: ...::: Italjet Formula by DamianUV:::... Update... Film |
|
|
DamianUV napisał: | Mechanik:
- gaznik DellOrto 17,5
- wydech Kundo Rapid [przerobiony],
- rolki 4,9g Polini,
- sprężyna dociskowa Metrakit 15%, |
Czy gaznik i sprezyna dociskowa polepszyla osiagi Twojej formuly??? Mam zamiar tez zmienic gaznik lub dysze na wieksza i sprezyne dociskowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Pon 20:30, 17 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Gaznik dał dużo. Wzrosło przyspieszenie, jak i v-max. Dodatkowo większy gaznik polepsza chłodzenie cylindra. Także taka operacja - zdecydowanie na plus.
Co do sprężyny, to do Twojego setupu powinna być dobra +7%, albo tak jak u mnie +15%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaLeK
70cc Sport
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Street Rebels
|
Wysłany: Pon 20:40, 17 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A ile dales za gaznik i za sprezyne? Duzo wiecej Ci pali po zmianie gaznika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Pon 21:22, 17 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Sprężyna kupowana na mielochu... Coś około 30zł.
Za gaznik dałem 250zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaLeK
70cc Sport
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Street Rebels
|
Wysłany: Wto 7:28, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A ile Ci pali po zmianie gaznika? bo napewno wiecej niz na seryjnej 12
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RaFaLeK dnia Wto 15:59, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Wto 20:24, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Pali około 1l więcej.
UPDATE!!!
Na początku dzięki za miłe komentarze.
A teraz przejdzmy do rzeczy... Dzisiaj wziąłem się za składanie Itala.
Naprawiłem wiekszość plastików i ich zaczepów. No i skończyłem nadkole. Niestety trzeba było pomalować je na czarno, a nie na żółto, ponieważ narazie nie mam kasy na malowanie pistoletem. Ale napewno jak będzie kasa, to pomaluje je na żółto. Zmieniłem miejsce tablicy rej. Teraz jest na pokrywie przekładni.
Jeszcze trzeba poprawić polerki, kupić podwyżkę amora na tył, no i zmienić siatkę w nadkolu (teraz jest zamontowana taka, ażeby tylko coś zasłoniła wlot).
FOTKI:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj fotka prezentująca złączone plastiki (tak jak w orginale):
Tak było kiedyś (widać taką szparę pomiędzy czachą, a wlotami):
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak jest teraz po łączeniu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przypominam, że Ital jest jeszcze nieskończony!
Czekam na jakieś opinie, DamianUV.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 20:47, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
przy wygladzeniu nadkola w plastiku pod schowkiem wycinales wszystko wiertarką??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:18, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Powiem tyle ! To jest to na co czekałem !! Wygładzenie tylniego nadkola wyszło Zaje*iśćie !! Bardzo gratuluje pięknego efektu Widze że zastosowales bardzo fajne rozwiązanie mocowania Rejestracji Pozdrawiam i gratuluje udanego efektu !
P.S ''Przypominam, że Ital jest jeszcze nieskończony! '' . Mozesz zdradzic Co zamiezasz jeszcze robic ? ;>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarek13 dnia Wto 22:20, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|