|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Pon 14:25, 18 Maj 2009 Temat postu: Kupiłem Italjeta |
|
|
Witam wszystkich,jezdzilem miesiac czasu chinskim skuterem,mial 2 lata i cos dzwonilo w silniku,wiec pojechalem do serwisu i wytlumaczylem wszystko. Na drugi dzien zadzwonili mi ze skuter jest do odbioru zrobiony,jak sie okazalo wymienili 2 tuleje wachacza i zaplacilem 100zł,a w silniku dalej cos dzwonilo,wkurzylem sie i sprzedalem.W sobote kupilem Italjeta formula 50- 1996rok oryginalny i teraz takie pytania.
1-Zalewa swiece,jak zgasze ciezko zapalic,dlugo trzeba kopac?
2-gdzie sie sprawdza olej w silniku wczesniej mialem czterosuwa chinskiego i korek byl na gorze?
3-Jaki olej sie wlewa pod siedzenie?
4-nie dziala czujnik paliwa,gdzie szukac ustarki?
Wyglad skutera jest przepiekny,prosze mi jeszcze napisac jakie moze byc srednie spalanie,i czy sa w nim blokady,wszystko jest w nim oryginalne.Rok temu zostal przywieziony z Wloch,sasiad go zarejestrowal zrobil nim moze 50 km i tak sobie skuter stal.Jak sie tylko dowiedzialem ze go sprzedaje odrazu chinczyka sprzedalem i kupilem Italka i cala sobote spedzilem w garazu i doprowadzalem go do blysku,jest bardzo zadbany.Bardzo prosze o pomoc i odpowiedzi na moje pytania,jak cos mi sie jeszcze przypomni to bede pisal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 14:46, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Powitalnia i dzial nasze italjety wita ;]
1 Powinien od pierwszego kopa odaplic, wymien swiece jak nie da nic to dalej sie pokombinuje.
2 Poczekaj na Jarka.
3 Pod siedzenie Pol syntetyk Elfa Albo Castrol 2T chyba ze lipa jakis to mozesz z orlenu za 13 chyba złociszy.
4 Przeprwany przewod, rowalona kostka pod guma kolo korku od oleju pod siedzeniem, zle podlaczony przy zegarze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:34, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Witam. A więc tak co do oleju w przekładni , to gdy odkrecisz pokrywe przekladni, na samym dole ujżysz ( u mnie złota śroba na klucz 13) i tam odkręcasz i zlewasz. A wlewasz w otwór który też jest na klucz 13 i on znajduje sie trochę wyżej.
Co do oleju do mieszanki , ja lałem Castrola Actevo i R1 , bardzo dobre oleje , ale jeździłem też na Mobil 2t półsyntetyk. Ogólnie prawie każdy oby nie mineralny ;]
Czujnik paliwa możliwe ze sie zepsuł , to w miare chyba częsta usterka ;]
jak cos to mam gdzies taki czujnik .
Co do zalewania świecy , to możliwe że regulacja gaźnika Choć u mnie kiedys tez zalewało i długo musiałem kopać ;] Kompresja już słaba była, no i szlif.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:27, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak mi sie wydaje to kolega w pytanku nr 2 miał na myśli olej który w 4T jest stosowany w silniku i się go po prostu wymienia a to jest 2T czyli tu olej albo mieszasz sam lub wlewasz właśnie do tego otworu pod siedzeniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:45, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie , zapewne chodzi mu o olej przekładniowy , ten który jest w silniku .
Bo o ten pod siedzenie pytał w pkt 3. i wogole tak wywnioskowalem i inni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Pon 18:25, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tak pytalem o olej przekladniowy do silnika,a teraz pytam o olej do dozownika,moze byc Larsson JMC 2T-polsyntetyczny,bo taki dostalem a jest jeszcze nie zaczety i nie wiem.Ktora jeszcze jest sroba od obrotow,moze to jest ta co jest w gazniku nad tlumnikiem ze sprezynką,ja tam jeszcze mam jakas taka blaszke przykrecona z jakims oznaczeniem,potrzebuje zwiekszyc obroty bo czasami zgasnie.Jakie moze byc zuzycie paliwa? dziekuje za wszystkie odpowiedzi co napisaliscie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 18:31, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Olej moze byc, Do obrotow jest ta ze sprezynka, ale jezeli dobrze sie zbiera i wogole to lepiej podciagnij linke.
Zuzycie zaleznie od jazdy wielkosci dyszy lub gaznika ok. 3-4,5.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Pon 18:44, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ok,dzieki,zbiera sie bardzo dobrze na obroty i masz racje jest luz na lince do gazu na manetce.Gdzie to wyregulowac? Powiedz mi jeszcze cz jest gdzies kranik w baku,bo przeczytalem na forum ze ktos ma Itala na czesci i ktos chce kupic kranik,troche to dziwne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Pon 18:58, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
kasa1979 napisał: | Ok,dzieki,zbiera sie bardzo dobrze na obroty i masz racje jest luz na lince do gazu na manetce.Gdzie to wyregulowac? Powiedz mi jeszcze cz jest gdzies kranik w baku,bo przeczytalem na forum ze ktos ma Itala na czesci i ktos chce kupic kranik,troche to dziwne? |
Ile jeszcze wchodzi oleju pod siedzenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:04, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Oleju to nie pamietam , no ale jak bedziesz lał to bedziesz widzial ile wlewasz ;]
Co do kranika to tak , posiada kranik podcisnieniowy przy baku .
Linke podciągasz taką regulacją blisko manetki na lince , do dołu to zwiekszasz a jak do góry podkrecasz to zmniejszasz , chyba tak . Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 20:04, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak rozkrecasz linke to naciagasz linke, iglica idzie w gore i nabiera obrotow i nie gasnie. Pod siedzenie chyba 1litr ale nie jestem pewien, bedziesz lal bedziesz widzial
Pozdro i do dzialu nasze Italjety zapraszam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Pon 22:04, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Powiedzcie mi jeszcze jak najlepiej wymienic olej pod siedzeniem,bo niewiadomo jaki tam jest i ile ma,podejrzewam ze to jeszcze wloski jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xkirolx
70cc Sport
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 5:23, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
szukaj tej rurki która idzie od tego zbiorniczka ja już nie pamiętam ale nad kołem masz taki czarny plastik i z niego wystają dwa wężyki i jeden jest od paliwa drugi od oleju to ten od paliwa idzie do gaźnika a ten drugi do pompy i tam przy pompie go wyjmujesz i powinien sciekac
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 8:58, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja dodam że on najczęściej jest czarny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Wto 14:41, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Powiedzcie mi jeszcze jaka ma byc przerwa na swiecy?Wykrecilem swiece i byla czarna,okopcona-co robic w tej sprawie gdzie regulowac? Napiszcie mi prosze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|