|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pią 20:38, 08 Lip 2011 Temat postu: Cieplutko wyjący TWIN ... |
|
|
Witam !
Dawno mnie nie było ale mam lipę z skuterem więc pisze.
Czy w każdym Twinie wyje przekładnie jak by chodziła turbosprężarka ?? (najbardziej słyszalne przy około 100 km/h)
Jaka powinna być temperatura przy ciśniawce bo u mnie skacze makabrycznie szybko i nie zatrzymuje się (normom jest 95 stopni przy normalnej w miarę szybkiej jeździe ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:09, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie nic nie wyje z tego co pamiętam ale szczerze mówiąc to raz może dwa przekroczyłem setkę bo potem miałem remont i docieranie
Co do temperatury to coś jest nie tak bo przy szybkiej jezdzie aż takiej temperatury nie powinno być
Najlepiej najpierw rozbierz pompę jak będzie dobra to wyczyść jakimś środkiem chłodnice tylko nie jakimś kretem bo może ci chłodnice przeżreć
Jak coś to wal na gg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Sob 15:52, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Z tym wyciem to ma większość maxiskuterów chyba pasek albo przekładnia albo tak ma być
A odnośnie temperatury to nie wiem czy termostat nie nawalił bo pompę wymieniałem ale chodzi jak grzechotnik.
I tu pojawia się pytanie gdzie jest termostat ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:06, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W 125 nie ma termostatu
Chyba ze jakos na wcisk siedzi bo powinien w glowicy od spodu siedziec
W minarelli np jest przykrecany od srodka a tutaj nie ma takiego sladu zeby to siedzialo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lyl dnia Sob 17:07, 09 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Sob 19:50, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ma termostat niby pod głowicom w górnym rogu,gość na Niemieckim forum ma podobnie i nie za wiele zdziałał puki co wypłucze chłodnice bo głowicy boje się ruszać bez nowych uszczelek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:24, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja tam nie mam termostatu i wcale nie narzekam bo jest lepsze chlodzenie tylko ze trzeba dluzej przed jazda nagrzewac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Nie 10:15, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A jak tam wygląda głowica ?? jest wewnętrzna czy całościowa ? i czy składałeś głowice na starych uszczelkach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:38, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W moim temacie tam masz jak wyglada
ale wedlug mnie to tam nie ma nawet miejsca na termostat
[link widoczny dla zalogowanych]
Skladalem na nowych uszczelkach
Edit:
Sprawdziłem w książce serwisowej i tam nie ma termostatu chyba ze został pominięty ale wątpię
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lyl dnia Nie 12:47, 10 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Nie 13:04, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Znalazłem !!
Właśnie w serwisówce na 40 str. nie trzeba rozbierać głowicy jest tak jak pisałem w wejściu węża do głowicy jakoś się sprytnie wyjmuje jutro sprawdzę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:04, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Sorry, zwracam honor
Przeoczyłem
Wywal ten termostat, według mnie jest lepiej bo się tak nie grzeje a jak masz uszkodzony to i tak pewnie będziesz musiał wywalić bo nie dostaniesz chyba ze pasuje z 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Nie 17:24, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nawet jeśli by pasował to nie chciało by mi się rozbierać tego po raz 2 a nawet jak będzie działał to i tak go wywalę,poza tym zrobię chyba ręczne włączanie wentylatora bo niby dopiero przy 115 stopniach się załącza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:19, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No co ty :d
Przy 85 chyba tam pisze, ja miałem ręczne ale podłączyłem normalnie bo i tak mi się jeszcze powyżej 50 nie zagrzał
nie jeździłem w długie trasy bo nie miałem jak bez papierów na początku ale przejechałem 20 km i nawet wskazówka się nie podniosła od temp a czujnik działa w 100% bo w gorąca wodę go wsadzałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 15:00, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Termostat był ale źle założony lecz moja naprawa nic nie dała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:42, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
to wywal go
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 20:36, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Co się okazało zepsuty czujnik od wentylatora jutro wymiana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|