|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 10:40, 13 Cze 2009 Temat postu: docieraie |
|
|
Witam!
Ostatnio wymienialem tlok pierscienie i robilem szlif(mam orginalny cylek) i moje pytanie jest takie czy i jak musze to docierac bo różnie piszą jedni, że 300km inni,że 500km powiedzcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xkirolx
70cc Sport
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:05, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
cylinder żeliwny jest na pewno ja też ostatnio robiłem szlif i docieram przez 800km ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 14:11, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
300km jest dla cylindrow aluminiowych.
500km jest wystarczajaca stawka docierania jezeli zaraz po tych 500 nie zacznisz go ostro przegrzewac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poodbiel
125cc
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: GK
|
Wysłany: Sob 14:27, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
preclowo.net tam jest i po co spamowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 17:53, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Podpis pod moim komentem i google pomaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poodbiel
125cc
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: GK
|
Wysłany: Sob 18:09, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
moze nie wiedzą co to google
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 18:48, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jezeli chcial spytac to niech pyta.
Masz problemy... po co to OT?
Dobra koniec i tak to nic nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonski
70cc Sport
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:01, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
300km na alu a 500 na żeliwie?? ja słyszałem co innego, że odwrotnie. Swojego topa docierałem 250km i jest bardzo pięknie, a przecież to żeliwniak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xkirolx
70cc Sport
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:05, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
alu się szybciej docierają a żeliwne wolniej wystarczy muzgiem ruszyc ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 10:40, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cylinder alu latwiej odprowadza cieplo itd. samo z siebie pasuje chodz docieranie jest po to alby wszystko sie 'ulozylo'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poodbiel
125cc
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: GK
|
Wysłany: Nie 13:14, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
i tak lepsze zeliwo bo mozna szlif zrobic a na alu nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 16:23, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Aluminiowe cylindry przy zmienianiu tlokow potrafia przejechac ponad 100 tysiecy kilometrow, maja wieksza moc, lepiej odprowadzaja cieplo i maja efektywniejsza prace, mozesz w nich nalozyc nowa warswte niklasilu i bedzie jezdzil dalej tak jakbys zrobil szlif!
Dalej uwazasz ze lepsze jest zeliwo?
Zawsze bylem zwolennikiem aluminiowych cylindrow i napewno znajde duzo wiecej za niz ty przeciw nim
Pozdro.!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Nie 18:35, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
tylko założenie nowej warstwy niklasilu jest kosztowne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poodbiel
125cc
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: GK
|
Wysłany: Nie 20:24, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Gęstość aluminium jest mniejsza niż gęstość żeliwa i miększy.a miększe sie szybko sciera a nowa warstwa niklasilu jak napisał Dawid jest droga.
Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 21:30, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
NIklasil jest tworzywem ktore jest twardsze duzo od zeliwa!
Aluminium jest w obudowaniu niklasilu czlowieku!
Nowa warstwa 450zl a policz ze przez ten czas zjedziesz 5 normalnych cylindrow ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|