|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo90
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:08, 27 Lis 2011 Temat postu: Duży problem Italjet Formuła 125 |
|
|
Witam, jestem nowy na tym forum, i mam problem z italjetem formuła 125, mianowice kupiłem go w stanie jak nowy kilka drobnych rysek, przebieg 9500km. Nie było kluczyka, ale go dorobiłem i problem jest taki ze odpalić nie chce, iskra jest na oby dwóch cylindrach , silnik kręci ale załapać nie chce. Czy ktoś mi mozesz cos podpowiedzieć gdzie szukać problemu?? Czy jest to coś związane z iskrownikiem i cewkami??, prosiłbym o jakies sprecyzowane odpowiedzi, pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Nie 11:12, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Oczywiście ,że cewki każdy Italjet tak ma do przewinięcia zapłonowa i powinno być GIT.
A tak poza tematem jak kupiłem też właśnie niby Itala nowego 0 rys przebieg 3900 a okazało się ,że był już po wymianie tłoków które już się kończyły (no i była padnięta cewka).
Tak więc STRZEŻ SIĘ !!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rybson dnia Nie 11:15, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:10, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
To nie musi byc wina elektryki
Sprawdz czy nie zalozyles z lewego cylindra na prawy fajki i na odwrot
Moze byc brak kompresji
To ze silnik kreci z rozrusznika to nie znaczy ze musi odpalic, rozrusznik moze przepuszczac albo juz nie miec takiej sily zeby wytworzyc takie cisnienie
Paliwo moze nie doplywac
Rozwalone membrany itd itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo90
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:18, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A więc tak co do ciśnienia na cylindrach to uwazam ze jest wzorowe, gdyż wynosi 10,5 na każdym, paliwa dochodzi napewno, gdyż swiece jak sie wykręci są mokre, więc chyba trzeba będzie sprawdzić iskrownik, A może mi ktos podpowie czy trzeba dorabiac sciągacz do magneta, czy jest standardowy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Nie 14:58, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Normalny ściągacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:25, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mozliwe ze klin ci sie scial na magnecie
Ale nic ci wgl nie zapyrka ani troche?
Pierwsza zasada wymien swiece a potem zobacz gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert
50cc Sport
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Komorniki Woj.Opolskie
|
Wysłany: Nie 21:07, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jak to nic nie da to możesz też sprawdzic zawory membranowe. Ja tak miałem i nie chciał odpalic ustawiłem membarny zeby przylegały na równo i odpalił za pierwszym kopnięciem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:04, 30 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja zaczął bym zanim rozgrzebiesz silnik sprawdź dokładnie cały układ paliwowy to może być głupia pierdoła ja miałem podobnie okazało że w niewiarygodny sposób stopił się wylot filtra paliwa wystarczyło wymienić, jak mówię głupia rzecz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|