|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czikenbomb
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 19:24, 31 Lip 2011 Temat postu: Formula 50 AC, niestety nie pali... |
|
|
Witam serdecznie i pozdrawiam,
niestety stało się tak, że mój czerwony diabeł nie chce palić. Jak wleje mu w cylinder paliwa strzykawka, pochodzi ile jest paliwka a pozniej gaśnie. Świeca jak odkrece mokra, ale od paliwa nie zalana olejem czy innym syfem. Z czarnego węża leci paliwo jak odepne od gaźnika normalnie (ten koło śruby do regulacji ) a z przezroczystego nic nie leci). Proszę o pomoc! Mam ten skuter od 1999 roku i to mój skarb jedyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czikenbomb
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 19:25, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A i jeszcze chce powiedziec ze kiedys mi siadła pompa oleju i robie sam mieszanke 1:50 jeżeli to ma wpływ na coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Nie 21:08, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ten przezroczysty to chyba jest podciśnieniowy z niego ma nic nie lecieć a co do usterki jeżeli nie gaźnik to potem zawór membranowy pod króćcem ssącym,świeca do wymiany albo brak kompresji czyli tłok,pierścienie,cylinder i te inne sprawy.
Gaźnik raczej odpada bo jak napisałeś świeca jest mokra czyli paliwo jest potem sprawdź iskrę czy jest silna jak by ją sam Tor wykrzesywał jak nie to to zawór odkręcasz króciec i wyciągasz tak zwyczajnie sprawdzasz czy płytki dobrze przywierają jeśli nie odkręcasz listki i odwracasz alby wygięciem przywierało do obudowy (będzie działała na długo nie ma sensu zakupu nowego zaworka) ,a jak to nic nie da to rozkręcasz głowice zdejmujesz cylinder i oglądasz dzieło zniszczenia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rybson dnia Nie 21:10, 31 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:26, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Watpie zeby to byl brak kompresji...
Jezeli zapala ze strzykawki to nie ma nic do tego
Ja to bym strzelal na zapchany gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czikenbomb
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 15:18, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
dobra chlopaki, w takim razie za 2 tygunie w dom jade i porozkrecam potwora i wyczyścim mu gaziur. Pozdro jak nie pomoze to bede jeszcze wołał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czikenbomb
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 7:26, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
to teraz powiedzcie mi gdzie ten zawor jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Sob 10:23, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Gaźnik zdejmujesz a potem masz króciec (ta jakby rurka wygięta co idze od gaźnika do silnika) zdejmujesz i włala !! wyjmujesz zawór.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czikenbomb
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 10:58, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
naprawione, wystarczylo gaznik wyczyscic, teraz pytanie, jak zrobic zeby skuterek smigal po 80 jak kiedys a teraz max 60 wyciaga z wiatrem. przy czym nie byly robione zadne modyfikacje, po prostu przestal palic i teraz jest wolniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czikenbomb
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 11:19, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
potrzebuje pilnie pomocy bo jutro juz nie bede w stanie nic naprawic...
i jeszcze tak troche 'dzwoni' tam gdzie jest naped, co moze byc przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czikenbomb dnia Sob 12:18, 13 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:37, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Sa rozne powowdy dzwonienia w przegkadni
np. wyrobionje slizgi wariatora albo lozyska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czikenbomb
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 21:37, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tam jeszcze nie grzebalem i srednio sie na tym znam, jak to wyczaic o co chodzi? moze to byc tez powod tego ze wolniej jezdzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|