 |
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sp33di
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 20:17, 27 Cze 2012 Temat postu: Formula 50- nie chce odpalic... |
|
|
Pierwszy post na forum - Witam wszystkich
Mam problemik z moim Italjetem. Motorek z Niemiec sprowadzony niedawno. Pojeździłem dzien i padł coś. Iskra słaba była ale dałem do nawinięcia cewke na stratorze i iskra jest po prostu zaje**sta..
-gaźnik wyczyszczony
-nowa świeca
- iskra jak pisałem po prostu zaje**sta
-nowy filtr powietrza
-kompresja 10 atmosfer.
Czasami załapie zapłon ale zapala się w tłumiku..
Piszcie co do głowy wpadnie. Kompletnie nie wiem co zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:25, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Nalej pod świecę i zobacz czy załapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sp33di
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 20:47, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Nic nie lapie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert
50cc Sport
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Komorniki Woj.Opolskie
|
Wysłany: Śro 20:49, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A sprawdź może zawory membranowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sp33di
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 20:52, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ooo, na to bym nie wpadł Możesz opisac mi dokładniej o co Ci chodzi ?, bo jakos nie mogę się domyślić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baka
50cc Sport
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:36, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ja miałem podobnie na chińskim zapłonie z Allegro strasznie chodził zapłon opóźniony...
Strzelał z tłumika parę razy możliwe ze ogień poszedł no i iskra tez była mocna jak nic innego nie będzie pomagać może źle coś zrobił z tym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:26, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jeżeli paliwo dopływa, kompresja jest, filtr powietrza jest czysty to albo regulacja albo wina zapłonu
Zmień świecę i spróbuj odpalić ze zdjętym filtrem powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebol21
70cc Sport
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: sam znalazlem
|
Wysłany: Czw 12:31, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
moze za duzo oleju pobiera . sprawdz swiece , powachaj jak pachnie , jezeli nakurwia olejem ladnie przeczysc i zapalniczka swiece objedz potem nalej do cylindra paliwa swiezego i sprawdz z kopki , prz okazji mozesz troche mu obroty zwiekszyc zeby byla wieksza szansa na odpalenie , a takto to nie wiem co moze byc innego , moze tak jak kolego pisal zawory membranowe .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert
50cc Sport
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Komorniki Woj.Opolskie
|
Wysłany: Czw 16:33, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Co do zaworów membranowych to odkręcasz gaźnik, pużniej masz krociec dolotowy do którego przykręca się gaźnik, (taka rurka) odkręcasz krociec i tam są zawory membranowe. Sprawdź czy płytki równo przylegają do siebie, jeśli nie to je odwróć.
Oczywiście żeby to zrobić musisz wyjąć silnik z ramy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|