|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrusek
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:54, 07 Cze 2010 Temat postu: italjet 125 brak iskry |
|
|
Witam. Mam problem z formula na zadnej cewce nie ma iskry, sprawdzajac cewke w magnecie niby wychodzi prad z niej i nie wiem za co sie chwycic, prosze o jakies porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:14, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wymieniles Swiece?
Sprawdzales fajki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrusek
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:46, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
tak były juz sprawdzane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrusek
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:06, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Już mamy przyczyne, jednak padnieta cewka zapłonowa. A teraz chciałbym sie spytac jakie cisnienie na cylindrach powinno być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:24, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Napisz jakie masz to powiemy ci czy dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrusek
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:44, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Po 9 na cylinder. A czy simering od strony magneta da sie wymienic bez rozbierania silnika? I moze ktos zna jego rozmiar?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Śro 7:20, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba rozpoławiać silnika wystarczy pompę wody zdjąć i magneto i zmienisz . Co do rozmiaru to wydaje mi się , że są takie jak w itau fr 50 bo 125 to nic innego jak 2 silniki złączone z dwóch 50-tek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:02, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Co do komprechy to jest dobra
W fr 125 pojemnosc jest 113,5 cc pisze nawet na przekladni od strony sprzegla
czyli 1 cylek wychodzi troche ponad 55
Niby pojemnosc nie za duza ale jeden cylek napedza drugi i wszyscy zazdroszcza przyspieszenia ;d
Jak narazie nie mam zamiaru sprzedawac itala ze wzgledu na silnik
Nigdzie indziej nie znajdziesz takiego silnika w skuterze jednynie do minarelki firma niemiecka robi na R i oddzielne cylki ale to kosztuje 3300 euro i dostajesz tylko zlaczke do walow, kartery i takie tam duperele
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lyl dnia Śro 14:11, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|