Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Italjet nie odpala
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
50cc Sport



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Komorniki Woj.Opolskie

PostWysłany: Sob 19:36, 22 Paź 2011    Temat postu: Italjet nie odpala

Witam, mam taki problem z moim italjetem formuła 50. Pewnego razy skuter normalnie odpalał i jeżdził, raz podczas jazdy italjet zaczął sie dławic i tracic na mocy. Po kilku minutach działał normalnie. Postawiłem go na jakis czas i gdy wróciłem chciałem go zapalic i się nie dało. Nawet na kopkę ani na rozrusznik. Skuter ma iskrę paliwo też jest i nie chce zapalic. Myslałem ze to wina gaznika wiec go wyczysciłem i załozyłem i dalej brak reakcji. Zaóważyłę ze ssanie sie popsuło wiec je wymieniłem na nowe i dalej nie chce zapalic. Prubowałę nawet wstrzyknąc mu paliwo do cylindra. Ale dalej nie zapala. Wie może ktos co mogło sie zepsuc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:08, 22 Paź 2011    Temat postu:

brak kompresji albo zawor membranowy nic innego mi do glowy nie przychodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
50cc Sport



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Komorniki Woj.Opolskie

PostWysłany: Sob 20:27, 22 Paź 2011    Temat postu:

Kompresja jest.
A gdzie znajduje się zawór membranowy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Sob 20:35, 22 Paź 2011    Temat postu:

Najpierw odkręcasz gaźnik potem króciec i już go masz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:42, 23 Paź 2011    Temat postu:

jak wyjmiesz sprawdz czy nie odstaja blaszki od zaworu
mozliwe ze plywak sie zacal, tam jest taki maly zaworek i jak cos tam wlezie to zadne czyszczenie bez dokladnego rozebrania nie pomoze
Raz tak mi sie zdarzylo ze nie moglem nawet wyjac tego zaworka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
50cc Sport



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Komorniki Woj.Opolskie

PostWysłany: Nie 11:12, 23 Paź 2011    Temat postu:

Dobra zobacze co i jak i dam znac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
50cc Sport



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Komorniki Woj.Opolskie

PostWysłany: Śro 15:23, 26 Paź 2011    Temat postu:

Mam takie pytanie nie bendę zakładac nowego tematu bo to nie mam sensu.
Czy można czymś zastąpic gumę gaznika. Chodzi mi o to która jest montowana do krocca a gżanik do niej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Śro 15:58, 26 Paź 2011    Temat postu:

Nie wydaje mnie się żeby to był jakiś wyjątkowy kawałek gumy ot zwykła rurka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:48, 27 Paź 2011    Temat postu:

jezeli mialbys pasujaca taka odporna na benzyne to moze byc inna tylko zeby byla szczelna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
50cc Sport



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Komorniki Woj.Opolskie

PostWysłany: Czw 20:08, 27 Paź 2011    Temat postu:

Dobra dzięki chłopaki skuter działa jutro założę plastiki i git Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:23, 28 Paź 2011    Temat postu:

a co w koncu bylo problemem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
50cc Sport



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Komorniki Woj.Opolskie

PostWysłany: Pią 18:41, 28 Paź 2011    Temat postu:

Przestawione membrany i guma gażnika mi pękła ale już jest wszystko ok i działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
50cc Sport



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Komorniki Woj.Opolskie

PostWysłany: Pią 21:50, 30 Gru 2011    Temat postu:

Nie chciałem zakładac nowego tematu wiec do pisze tu.

Mam takie pytanie czy da sie jakoś sprawdzic po którym szlifie jest cylinder???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Pią 21:52, 30 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:01, 31 Gru 2011    Temat postu:

Ile razy byl szlifowany to nie, bo ktos np mogl zrobic szlifa z 41 na 47

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
50cc Sport



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Komorniki Woj.Opolskie

PostWysłany: Sob 20:48, 31 Gru 2011    Temat postu:

Acha ;p ja mam narazie szekorkośc tłoka 41mm wiec chyba jeszcze jest dobrze ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin