Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Italjet Pista, problem z mocą

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ArturJ




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:52, 16 Lip 2009    Temat postu: Italjet Pista, problem z mocą

Jestem w trakcie odrestaurowywania Italjet'a Pista. Silnik juz zrobilem wymieniajac prawie wszystko:

Cewka zaplonowa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cylinder+tłok:
[link widoczny dla zalogowanych]
Moduł:
[link widoczny dla zalogowanych]

plus dodatkowo łożyska na wale.

Tłumik jest fabryczny, gażnik czyszczony, wyregulowany na oko. Świeca nowa NGK dosłownie dedykowana do Malucha.

Skuterek pali jak marzenie, wręcz na dotyk. Ma moc podczas ruszania i przyśpieszana, ale to wszystko jak jest zimny. Prędkość max to może 40km/h.
Kiedy silnik się już rozgrzeje, jest gorzej... Moc stanowczo ucieka, jak się zgasi, z trudem się go zapala.

Co to moze byc? Gdzie szukać przyczyny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Czw 15:03, 16 Lip 2009    Temat postu:

Proponuję najpierw zmienić świecę zapłonową na dedykowaną do tego modelu. W tym wypadku będzie to NGK BP7HS, bądź jej odpowiednik Denso W22FP-U.
Niepotrzebnie również kupiłeś ten tani kit Cylinder+tłok, bo za te pieniądze nie można spodziewać się czegoś ekstra.
Jeżeli masz możliwość to zdejmij jeszcze raz cylinder i zobacz w jakim jest stanie gładź, ew. płaszcz tłoka. Bo te objawy są głównie spowodowane przez puchnięcie tłoka (gdy jest zimny wszystko gra, natomiast gdy jest ciepły tłok puchnie i ma problemy z odpalaniem/jazdą).

Oczywiście jest to też kwestia odpowiedniej regulacji gaźnika. Radzę zmienić świecę na początek, a później wyregulować go jak trzeba.

Jeżeli to nic nie pomoże - będziemy myśleć dalej. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DamianUV dnia Czw 15:05, 16 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 20:47, 16 Lip 2009    Temat postu:

Mozliwe jest tez zuzycie rolek i sprezynek. Nie moglismy dojsc co sie dzieje cyl piekny tlok pulchnol w granicach norm a po wymianie rolek i sprezynek + sprezyny dzialal jak nalezy, wiec zobacz czy rolki nie sa kwadratowe etc. Wink
Pozdro.!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poodbiel
125cc



Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: GK

PostWysłany: Pią 20:31, 17 Lip 2009    Temat postu:

zobacz do wariatora moze są slizgi wytarte daj mu lzejsze rolki
wydaje mi sie ze to mój stary ital.
odwiedz dział nasze italjety i napisz tam o swoim italu
Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poodbiel dnia Pią 20:32, 17 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ArturJ




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:14, 17 Lip 2009    Temat postu:

Poodbiel napisał:
zobacz do wariatora moze są slizgi wytarte daj mu lzejsze rolki
wydaje mi sie ze to mój stary ital.
odwiedz dział nasze italjety i napisz tam o swoim italu
Pozdro!


Jak tylko znajdę chwilkę to przedstawię tą Pistę. Kupilem ją od gościa z Pasymia, konkretnie zniszczoną, skatowaną, brudną, niekompletną. Miała wsadzony cylinder+tłok (jednopierścieniowy) 70cm. Jest w kolorze bordowym. Jako, że nie było wkręconej świecy, gładź cylindra zardzewiała, luz na pierścienu jest ok 2mm.

Rolki były sprawdzane, są raczej ok.

DamianUV napisał:
Proponuję najpierw zmienić świecę zapłonową na dedykowaną do tego modelu. W tym wypadku będzie to NGK BP7HS, bądź jej odpowiednik Denso W22FP-U.
Niepotrzebnie również kupiłeś ten tani kit Cylinder+tłok, bo za te pieniądze nie można spodziewać się czegoś ekstra.
Jeżeli masz możliwość to zdejmij jeszcze raz cylinder i zobacz w jakim jest stanie gładź, ew. płaszcz tłoka. Bo te objawy są głównie spowodowane przez puchnięcie tłoka (gdy jest zimny wszystko gra, natomiast gdy jest ciepły tłok puchnie i ma problemy z odpalaniem/jazdą).

Oczywiście jest to też kwestia odpowiedniej regulacji gaźnika. Radzę zmienić świecę na początek, a później wyregulować go jak trzeba.

Jeżeli to nic nie pomoże - będziemy myśleć dalej. Wink

Raczej stawiam na tani tłok z cylindrem. Z checią wrzuciłbym z powrotem 70cm, ale musialbym zrobic szlif ...
niewiecie gdzie można wykonac szlif wysyłkowo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Nie 13:48, 19 Lip 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Zagadaj do nich - jeden z najlepszych zakładów w PL.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin