|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ArturJ
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:52, 16 Lip 2009 Temat postu: Italjet Pista, problem z mocą |
|
|
Jestem w trakcie odrestaurowywania Italjet'a Pista. Silnik juz zrobilem wymieniajac prawie wszystko:
Cewka zaplonowa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cylinder+tłok:
[link widoczny dla zalogowanych]
Moduł:
[link widoczny dla zalogowanych]
plus dodatkowo łożyska na wale.
Tłumik jest fabryczny, gażnik czyszczony, wyregulowany na oko. Świeca nowa NGK dosłownie dedykowana do Malucha.
Skuterek pali jak marzenie, wręcz na dotyk. Ma moc podczas ruszania i przyśpieszana, ale to wszystko jak jest zimny. Prędkość max to może 40km/h.
Kiedy silnik się już rozgrzeje, jest gorzej... Moc stanowczo ucieka, jak się zgasi, z trudem się go zapala.
Co to moze byc? Gdzie szukać przyczyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Czw 15:03, 16 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Proponuję najpierw zmienić świecę zapłonową na dedykowaną do tego modelu. W tym wypadku będzie to NGK BP7HS, bądź jej odpowiednik Denso W22FP-U.
Niepotrzebnie również kupiłeś ten tani kit Cylinder+tłok, bo za te pieniądze nie można spodziewać się czegoś ekstra.
Jeżeli masz możliwość to zdejmij jeszcze raz cylinder i zobacz w jakim jest stanie gładź, ew. płaszcz tłoka. Bo te objawy są głównie spowodowane przez puchnięcie tłoka (gdy jest zimny wszystko gra, natomiast gdy jest ciepły tłok puchnie i ma problemy z odpalaniem/jazdą).
Oczywiście jest to też kwestia odpowiedniej regulacji gaźnika. Radzę zmienić świecę na początek, a później wyregulować go jak trzeba.
Jeżeli to nic nie pomoże - będziemy myśleć dalej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DamianUV dnia Czw 15:05, 16 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 20:47, 16 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Mozliwe jest tez zuzycie rolek i sprezynek. Nie moglismy dojsc co sie dzieje cyl piekny tlok pulchnol w granicach norm a po wymianie rolek i sprezynek + sprezyny dzialal jak nalezy, wiec zobacz czy rolki nie sa kwadratowe etc.
Pozdro.!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poodbiel
125cc
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: GK
|
Wysłany: Pią 20:31, 17 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
zobacz do wariatora moze są slizgi wytarte daj mu lzejsze rolki
wydaje mi sie ze to mój stary ital.
odwiedz dział nasze italjety i napisz tam o swoim italu
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Poodbiel dnia Pią 20:32, 17 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ArturJ
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:14, 17 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Poodbiel napisał: | zobacz do wariatora moze są slizgi wytarte daj mu lzejsze rolki
wydaje mi sie ze to mój stary ital.
odwiedz dział nasze italjety i napisz tam o swoim italu
Pozdro! |
Jak tylko znajdę chwilkę to przedstawię tą Pistę. Kupilem ją od gościa z Pasymia, konkretnie zniszczoną, skatowaną, brudną, niekompletną. Miała wsadzony cylinder+tłok (jednopierścieniowy) 70cm. Jest w kolorze bordowym. Jako, że nie było wkręconej świecy, gładź cylindra zardzewiała, luz na pierścienu jest ok 2mm.
Rolki były sprawdzane, są raczej ok.
DamianUV napisał: | Proponuję najpierw zmienić świecę zapłonową na dedykowaną do tego modelu. W tym wypadku będzie to NGK BP7HS, bądź jej odpowiednik Denso W22FP-U.
Niepotrzebnie również kupiłeś ten tani kit Cylinder+tłok, bo za te pieniądze nie można spodziewać się czegoś ekstra.
Jeżeli masz możliwość to zdejmij jeszcze raz cylinder i zobacz w jakim jest stanie gładź, ew. płaszcz tłoka. Bo te objawy są głównie spowodowane przez puchnięcie tłoka (gdy jest zimny wszystko gra, natomiast gdy jest ciepły tłok puchnie i ma problemy z odpalaniem/jazdą).
Oczywiście jest to też kwestia odpowiedniej regulacji gaźnika. Radzę zmienić świecę na początek, a później wyregulować go jak trzeba.
Jeżeli to nic nie pomoże - będziemy myśleć dalej. |
Raczej stawiam na tani tłok z cylindrem. Z checią wrzuciłbym z powrotem 70cm, ale musialbym zrobic szlif ...
niewiecie gdzie można wykonac szlif wysyłkowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Nie 13:48, 19 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Zagadaj do nich - jeden z najlepszych zakładów w PL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|