|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzowski Ital
Moderator
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Nie 19:46, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli komuś simiga dobrze na 95 dobrze to niech wam będzie ja mówię na mojej 95 z mojego gównianego orlena nie da sie w moim przypadku jezdzic i tyle ,dlatego leje 98 bo jest na niej dobrze i koniec...A pozatym nigdy nieczułem żeby mi się przegrzał nie wiem jak u was.. One były robione we włoszech, tam jest gorąc więc chyba to jest dobrze przemyślane żeby się niegrzało. (tak myśle) wprzeciwieństwie do mojego gównianego quada który po 5km po zgaszaniu walił spalenizną jak z ogniska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leo
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:47, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a ja do swojego leje Motul 2t syntetyk. Słyszałem, że to dobry olej,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 19:58, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A wiesz czemu sie zmulil?
Bo inna wilgotnosc i cisnienie powietrza jest niz w kraju w ktorym go kupiles, jezlei kupujesz skuter w gorach i mieszkach nad morzem to przyjezdzasz od kupna i wolniej i innaczej chodzi, czemu? regulacja! wszystko ma do rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzowski Ital
Moderator
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Nie 20:04, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Prusin.Czytaj co pisze. Napisałem że najpierw jeżdiłem na na hiszpanskim paliwie w polsce juz i było ok dopiero po zalaniu naszego POLSKIEGO paliwa zaczęło sie piepszyć. Wyrogulowałem gaznik i po jakis paru dniach zaczął normalnie chodzic tak jak na paczątku... ..
Inne ciśnienie, wilgotność szczerze mają wpływ na działanie silnika?? w zyciu czegoś nie słyszałem a troche mechaniów w rodzinie i w znajomych mam i też od paru ładnych latek w tym siedze , ale jeżeli tak uważasz to może żeczywiście tak jest. (niewiem może ale nie słyszałem )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mistrzowski Ital dnia Nie 20:13, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 20:21, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm wystarczy poczytac kilka obszerniejszych artykulow o gaznikach i pisze o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Nie 20:26, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dobrze mam podłaczony dozownik do tego zaworu membrankowego [link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=zZc3ZYqkTLs takie mam luzy na wale musze wał zmieniać sory za jakość lecz wszystko na szybko robiłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarek337 dnia Nie 20:30, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 21:16, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jezeli sie nei myle to tak bylo ze 1 do 1 a 2 do 2, nie zrobiles schematu?
Mowilem ci juz ze luzy na boki musza byc i bd zawsze!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Nie 21:20, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no tak ale chce sie upewnić i tak jutro musze rozpołowić silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Nie 21:43, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja w swoim Italu miałem tak podłączone.
A co do tego powietrza to Prusin ma racje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:22, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ee ja tam leje co bądź niewiadomo ile nie bd tym skuerem jeździć. ale nie wiem jak u was ale ogólnie ssłyszałem ze morini silniki AC mula sie na 98 nie chce mi sie już grzebać poza Ty czy lejesz 98 czy 95 nie oszukujmy się w polsce jest domieszka wody ;p ja tak sądze i to gdzie by sie nie zatankowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Pon 6:54, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
taaa wes sobie szklanke wlej paliwo i dolej wody zobaczymy czy to sie miesza A jak z tym moim wałem luzów nie ma ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzowski Ital
Moderator
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 8:47, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No to zakładając że mieszają a mieszają, przynajmniej u mnie to z tych 95 oktan mam 92/3 a z 98 mam 95 więc lepiej lać coś bogatszego bo wierzcie mi napewno miszają bo nie od jednej osoby to słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 9:30, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ten temat jest o cylindrze.
Nie róbcie syfu. Nie można lepiej zrobić nowego tematu w sprawie luzu na wale?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Pon 9:31, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Pon 20:21, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ale czemu mam robic temat jak ja założyłem go a wy cała 1 strone gadaliscie o paliwie i oleju!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 20:25, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
bo tu tak jest, dawid po co ma zakladac niech tu pyta
Zeby sprawdic luzy to musisz wyjac wal i tak jak ci mowilem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|