|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregory26
70cc Sport
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: małogoszcz/kielce
|
Wysłany: Nie 0:35, 02 Sie 2009 Temat postu: Karburacja tłumika... |
|
|
Siema,jakiś czas miałem spory problem z italem,mianowicie spadła mu moc(pod byle górke sie wlekł).Wymieniłem pierścienie i kompresja była zarąbista,ale mocy nie miał .Robiłem różne cuda i nic nie pomagało...,wtedy mój tata(z niego mechanik pierwsza klasa) wpadł na pomysł aby tłumik poddać karburacji....Po tej długiej operacj,założyłem wyczyszczony tłumik i....Ital niemalże leciał z miejsca,teraz zbiera się lepiej niż po remoncie silnika...dosłownie RAKIETA .. a wy co o tym myślicie??? ktoś też poddał się tej operacji??? Piszcie!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Nie 12:33, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Drogi taki zabieg??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregory26
70cc Sport
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: małogoszcz/kielce
|
Wysłany: Nie 13:49, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie.Mam spawarke i razem z tatą przecieliśmy tłumik zkarburowaliśmy i pospawalismy.Cała operacja zajęła pół-dnia.Ale efekt zaje*isty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Nie 16:04, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
wogole to na czym to polega?
pierwszy raz o tym słysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Nie 17:23, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
To norma, że z czasem musimy oczyścić wydech z nagaru w jego wnętrzu.
Nie trzeba poddawać go jakimś profesionalnym zabiegom, a tym bardziej przecinania na pół - wystarczy zalać wydech środkiem na krety i do tego zalać wrzątkiem, bądź wypalić wydech, np. palnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:43, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
o to coś Ciekawego chyba sie za To wezme ale jak narazie irytuje strasznie mnie piszczenie dochodzące z mojego silnika (jest rytmiczne) wlasnie a słyszałem ze by zdjąść wariator i zmienic rolki trzeba mieć klucz pneumatyczny to prawda? obawiam sie ze moje rolki moga byc juz kwadratowe ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edyp dnia Nie 21:49, 02 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Nie 23:16, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | słyszałem ze by zdjąść wariator i zmienic rolki trzeba mieć klucz pneumatyczny to prawda? |
Nie prawda. Wystarczy siła ludzkich mięśni.
W artykułach na stronie głównej masz poradnik jak wyjąć rolki.
PS: Następnym razem załóż osobny temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 13:51, 03 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Mozna to zrobic w sposob taki, ze bierzemy kompresor i wkladamy w poczatek rury wydechowej i opalamy od zewnatrz tlumik, po chwili z konca wydobywa sie niebieska chmura i po takim zabiegu wydech jest tak samo wyczyszczony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregory26
70cc Sport
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: małogoszcz/kielce
|
Wysłany: Pon 21:31, 03 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No tak..tylko że tam jest tylko taka mała dziurka..(zobaczyłem po rozcięciu) i wcale nie jest tak łatwo...mimo wszystko polecam taki zabieg wszystkim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 11:33, 04 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a gdyby po prosty odkrecic tlumnik i potraktowac go myjka cisnieniwa ze srodkiem do mycia silnikow (DIMMER) [od srodka oczywiscie bo obawiam sie ze w moim tez niezly syf siedzi]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|