Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MUŁ trzeba pchac POmocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spil




Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:28, 18 Cze 2008    Temat postu: MUŁ trzeba pchac POmocy

Witam jestem tu nowy choć mechanika nie jest mi obca Very Happy Kupiłem synowi itala formułke AC 50 słabo paliła a jak zapaliła to po 50 kopnięciu (koszmar). Powiem co zostało wymienione:
tłok+ pierścienie = szlif
cewka zapłonowa ta pod magnetem
moduł oryginalny
gaźnik delorto PVHA 12 z dyszą 54 oraz automat ssania
wymieniona membrana ta za króćcem
oryginalna świeca ngk do tego modelu
teraz pali za pierwszym kopnięciem niezależnie od tego czy zimny czy ciepły ale pojawia się problem jest mułowaty jak cholera jedzie max 10 km zmieniłem rolki na takie jak podajecie w opisie do tego modelu przeznaczony , ale tu jeszcze gorzej nie jest w stanie sam ruszyć a co dopiero pociągnąć kierowcę jak dam te rolki które były zamontowane to jedzie tak jak napisałem 10-15 a pod górkę trzeba sie nogami odpychać. Jest zamontowany oryginalny wydech, z drugiego tłumika tego aluminiowego wywaliłem wygłuszenie (całkowicie) i dalej lipa, gażnik został rozebrany i dokłądnie wyczyszczony przedmuchany powietrzem pod ciśnieniem 6 atmosfer i też wielkie g, jeśli ktoś wie co moze być przyczyną to prosze o poradę. Sprawdziłem też sprzęgło i okładziny mają ok 1,5 cm wiec nie jest źle, jest założony oryginalny filtr powietrza (gąbka nasączona filtrem) albo zakładam stożek i też żadnych zmian (przewód do filtra szczelny bo nowy) króciec od gaźnika do silnika też dobry bez zadnych lewych przedmuchów
Proszę o porady


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez spil dnia Śro 7:32, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 14:27, 18 Cze 2008    Temat postu:

Sprawdź kompresje:) Możliwe ze syn źle dotarł albo nie dolał oleju do paliwa na dotarciu i lipa... Może nie został olej zalany do dozownika... A od początku tak jeździł? Możliwe jest tez to ze wariator ma wżery... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spil




Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:54, 18 Cze 2008    Temat postu:

Jaka powinna być kompresja orientacyjnie???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 8:43, 19 Cze 2008    Temat postu:

7,4 : 1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonski
70cc Sport



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:33, 19 Cze 2008    Temat postu:

Prusin napisał:
7,4 : 1


Formulki maja kompresji 12:1
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli nie wiesz, nie pisz bo wprowadzasz wiele osób w błąd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 20:46, 19 Cze 2008    Temat postu:

Sory chlopaki ale zle spojrzalem do książki od formulki...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Prusin dnia Czw 20:47, 19 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spil




Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:54, 20 Cze 2008    Temat postu:

Panowie to jak to mam rozumieć jaka to jest kompresja 12:1 mająć ciśnieniomierz do cylindrów w atmosferach i barach ile powinien wskazywać ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RaFaLeK
70cc Sport



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Street Rebels

PostWysłany: Pią 15:06, 20 Cze 2008    Temat postu:

ok 12 bar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin