|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Wto 8:16, 11 Sie 2009 Temat postu: muli sie słabo jedzie |
|
|
witam tak jak w temacie skuter starsznie sie muli jedzie tylko 60 i tak nie wiem jak słyszłe ze te same formuly z tego samego roku z innym tłumikiem leca 75 to mnie krew zalewa gdyż mam sportwy tłumik sprzegło , gaźnik wiekszy nowy tłok vertex i dosłownie jest dupa !! nie wiem może coś mi w środku skutera sie zrypało ??? co to może byc gaźnik czyszczony filtr to samo lecz ta rurka ma takie rozcięcie więc ja skleiłem i nadal to samo bawiłem sie juz centralkami i sprezynkami i najlepiej zbiera mi sie na niebieskiej centralce polini i sprężynkach żółtych polini , nie wiem sam już co robić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 9:28, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A jakie masz rolki??
Ten cylek napewno dobry?? jaka kompresja?
PS. masz na sprzedaz jakies sprezynki, sprezyny lub rolki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 10:04, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz kompresje potem sie pomyli u mnie to bylu objawy slabej komprechy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Wto 10:38, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
tak kompreche mierzyłem nie dokładnie takim czymś co sie w tyka w głowice i dociska nie to co sie wkreaca tam wyszło 8 bar , centralki mam , rolki 4,5 lub 6,0 g mechnik założył mi niby 6 g a na opakowniu pisało 4,5g
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarek337 dnia Wto 10:39, 11 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 11:01, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Kompresja za słaba! Cylek do wymiany bedzie.
Napisz do mnie na gg 4191504 bo chętnie bym odkupił jakieś sprężynki bądź sprężyne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Wto 11:58, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jak ja szlif z 1 miesiąc temu robiłem i za głupi tłok dałem 189 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 12:12, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dawid... 8 Bar to perfekcyjna kompresja ale pozadnie mierzącym przedmiotem, bo wskazówka musi sie zatrzymac. Mi 7,5 pokazywalo na takim wlasnie wskazniku, kiedy byl zatarty;]
Kiedys wiecej jezdzil? Dla mnie ma blokade jeszcze jakas napewno, pasek zjechany, gaznik za DUZY (dysza), w stozek sie bawiłes?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 12:47, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
mi pokazywało 8 na przytartym cylindrze... a na nowym około 10... na zatartym 4,5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 13:03, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
W 70cc.
7,2 bara tak podaje Italjet w 50cc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 21:12, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ahaaa czyli 50cc ma słabą kompresje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 15:31, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Inne jest sprezanie w 50cc i 70cc?, dobrze mowie, bo juz sie gubie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Śro 20:08, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
tak pojechałem do mechanika i miał formule na czesci więc za dosłownie gorsze wziąłem cylek 70 cmm z kompresja 11,5 sam widziałem i ten itas leciał tylko 70 wszystko seria , i nie długo go założę ale mam 2 problem z wszystko niby chodzi dzown sie kreci a koło nie , dokreciłem na maksa koło to znaczy ta 1 śrubę i przejechałem z 5 m i znowu to samo nie jedzie , czy to możliwe aby mi frez sie zrąbał przy kole ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 21:20, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
albo na przelozeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Czw 5:09, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a właśnie jak to przełożenie wyjąć bo ostatnio zmieniałem olej i odkrecałem ta pokrywe i widziałem te przełożenia i wszystko ładnie wygladało tylko , jak by co to jak by to wyciągnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 12:05, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Podbnie tylko ze z drugiej stron dekiel odkrecasz i sprzeglo zdejmujesz itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|