|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Śro 17:16, 19 Sie 2009 Temat postu: Nie pali z rozrusznika |
|
|
Witam,gdzie szukac przyczyny ze moj Ital nie pali z rozrusznika,na kopke pali za trzecim razem,czasami nawer za pierwszym razem,a jak pale z rozrusznika to kreci i nic,zalewam tylko swiece-dzieki za odpowiedzi,pozdrawiam wszystkich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregory26
70cc Sport
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: małogoszcz/kielce
|
Wysłany: Czw 9:18, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Być może to słaby akumulator... lub kompresja za słaba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Czw 13:18, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
regulacja gaźnika, słaba komresja.
jakby to był aku słaby to by od pierwszego odpalił ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Pią 5:05, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Kompresja jest 8 bar,byc mozliwe ze slaby akumulator,bo jak naladowalem to pare razy zapalil z rozrusznika za pierwszym razem ale pozniej juz nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 8:47, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no to sam sobie pomogles
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Sob 16:13, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj podladowalem aku,i jednak to nie to,krecil ale nia zapalil z rozrusznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leo
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:22, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz mieć tak, że jak stoi to ci się wtedy zalewa, ja tak mam, ale z rozrusznika zapali tylko musze go pokręcić 3-4sec,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzowski Ital
Moderator
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Sob 16:43, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja raczej stawiał bym na kompresje... miałem już takie przypadki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mistrzowski Ital dnia Sob 16:45, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek337
125cc
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Sob 17:35, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a ja na mebranke gdyż u mnie było to samo i po jej wymianie odpalał bo ona (mebranka była dziurawa) i ciagle paliwo ciagła i non stop go zalewało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzowski Ital
Moderator
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Sob 18:23, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Może, trzeba próbować, ale ja bym proponował zdjąć cylek zobaczyć czy niema rysek. U gregorego tak kiedyś było że niepalił ze rozrusznika tylko z kopki. A po rozebraniu okazało się że jest rysa i wyrąbane są pierścienie i niama kompresjii takiej jak potrzeba. Po wymianie juz było
git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasa1979
50cc Sport
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biala
|
Wysłany: Nie 12:06, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdze jeszcze ta mebranke,tylko napiszcie mi gdzie ona jest i jak sie tam dostac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:53, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o zawór membranowy to znajduje się un pod króćcem który łączy sie z gaźnikiem .
Jeśli chodzi o to jak sie dostać to ja pamiętam że chyba musiałem wyjmować silnik z ramy bo nie było dojścia żeby odkręcić wszystkie śruby .
Miałem taki przypadek ze nie palił z rozrusznika , kręcił ale nie palił , ale wtedy kompresja była bliższa zera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|