|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciastek
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 18:43, 02 Maj 2012 Temat postu: Odpalił pochodził coś strzeliło i zgasł |
|
|
Dziś po jeździe , podjechałem u siebie pod blok poszedłem do domu , i po jakiejś godzinie chciałem go odpalić , odpalił i nagle coś strzeliło i zgasł , i nie wiem gaźnik sprawdzony iskra jest , ale cisza nie pali , Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Śro 18:55, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Kompresja ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciastek
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 19:05, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wydaje sie ze jest bo opór na kopce jest ale świecy nie wykręcałem bo nie mam klucza dopiero jutro będe miał , a co myślisz o tym zaworze membranowym ? może być to ? bo od jakiegoś już czasu nie trzymał mi obrotów i przygasał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Śro 20:58, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Opór oporowi nie równy sprawdź jeśli możesz,miałem identycznie jak ty i strzeliły mi pierścienie.
Nawet objawy które opisujesz pasują do pierścieni ;P
No ale pewności nie mam,na ogół kiedy pada zawór membranowy to momentalnie i jak chwile postoi squter odpalisz go ale z oporami i ledwo ledwo będzie chodził(oczywiście mowa to o tym gdy kiedy płytki odstają a nie pękną).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciastek
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 21:39, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra dzięki sprawdzę , jak cos to dam znać jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciastek
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 12:24, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A więc tak kompresja jest ok , ale cały czas zalewa świece więc w czym tkwi problem ? proszę o odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Czw 12:29, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ile dokładnie miałeś atmosfer ??
A jak ci się nudzi to rozkręcaj silnik do wyjmuj zawór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciastek
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 13:12, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałem palcem i jest git , nie mam manometru do tego , ale jeżeli zalewa swiece to wydaje mi się że membrana , ogólnie jak chodził przed tym wszystkim czasami nie trzymał obrotów przygasał i czasami gorzej odpalał na zimnym silniku a na ciepłym od kopa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Czw 14:55, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Palcem ;D nie rozwalaj mnie
Takie sprawdzenie to wiesz co .....
Jak tak upierasz się przy tej membranie to sprawdź ją ale brak kompresji też będzie powodował zalewanie świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciastek
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 15:22, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No w sumie masz racje , ale jak by nie było kompresji to czuć to od razu , mam troche pojęcia na ten temat , ale z drugiej strony czemu miał by kompresje stracić , wszystko działało jak nalezy nie tracił na mocy no i żwawy jest 90km/h leci spokojnie znaczy leciał bo teraz to cisza jak na razie , a jak zawór membranowy przepuszcza to też będzie go zalewało ? tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:07, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeździsz na dozowniku czy mieszasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciastek
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 16:17, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Na dozowniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciastek
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 16:24, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ale jeżeli miał by paść to nie po 5sek odpalenia silnika , jeżeli smarowania by brakło to wydaje mi się ze po kilku przejechanych metrach tracił by na mocy i potem kaplica , w sumie to już nie wiem , jestem lekko podłamany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Czw 16:29, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ciśnienie mogło ci spaść z 8 np do 6 i już dupa a na kopce wątpię czy wyczujesz.
Albo pękł ci pierścień,albo wypadło ci zabezpieczenie ALBO wywaliło ci simering jest tyle tego ,że głowa boli lub ten nie szczęsny zawór membranowy.
Rozbierz ten silnik to dowiesz się czy to zawór czy co innego bo takie spekulacje jak w tej chwili nie mają za bardzo sensu.
PS.też mam trochę pojęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciastek
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 16:51, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
NO dobra dzięki zobaczę po weekendzie bo teraz czasu brak , jak coś bede pisał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|