|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 11:51, 04 Sie 2009 Temat postu: po remoncie |
|
|
WITAM!
2 lata temu po kupnie itala latal jak strzala 80-90 z dobrym acc. Stal przez zime na pierwszych jazdach smigal normalnie ok 80, ale podczas pewnej jazy oslabl i osiagał tylko 50-60. No coz kombinowałem z regulacjami rolkami itd az w koncu po dojezdzie do domu niechcial odpalic wiec zawiozlem go do mechanika i uslyszalem straszna diagnoze -zatarty . Na początku lipca musialem wymienic tlok i zrobic szlif.
(mechanik powiedzial ze zacczal wolniej jezdzic o nie bylo kompresji, zamiast uszczelki sylikon byl).No to pomyslalem ze po remoncie i dotarci bd jezdzil po 80-90 a tu buuu. Dotarlem i lata po 60 i po pelnym obrocie manetki sie dławi . A jakby tego było mało ostatnio po powrocie z wczasów chcialem go odpalic i nic... Dzisiaj sprobuje samostartem bo moze nie chce paliwa zassac i jade na regulacje.Co jest
Uff palce mnie bolą ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregory26
70cc Sport
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: małogoszcz/kielce
|
Wysłany: Wto 13:16, 04 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
uuu .Kiepsko...Wydaje mi się że chyba(a raczej na pewno) źle go dotarłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:41, 04 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
lub rozregulowałeś kabinując z rolkami i ustawieniami mam nadzieje ze mnie to prędko nie spotka ;]
Pamiętam jak kiedyś pewien właściciel chinczyka powiedział że skuter najlepiej dociera się przez postawienie go na nóżce i gazowanie bądź ''niech sobie pyrko''.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 22:10, 04 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ta i pozniej, wsiada a on przywyczajony do pyrkania i buuuuuuu gowniano od dolu i w ogole.
Zaloz takie jak byly rolki i dopiero.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 22:13, 04 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ty sprawdz czy masz gaznik czysty i wyregulowany... daj normalne rolki.
wogole docierałes go?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 10:36, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dawid93 napisał: | wogole docierałes go? |
Docierałes?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 12:35, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no oczywiscei ze tak i to dosc dobrze (docierałem) zadzwonilem dotego mechanika co mi go robil o szczegoly naprawy i powiedzial ze ja wgl mialem za wysoki tlok i wstawil orginalny. Mozliwe ze niszsz tlok=gorsza komprecha=slabe osiagi
no i czemu po pelnym obrocie manetki sie dlawil nawet przy 80 z góóórki??
jak bd w domu to sprawdze czy mam iskre bo nie odpala
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KARLO112 dnia Śro 12:36, 05 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 17:13, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Moze miales wyzszy i inny cylinder co dawalo wieksza moc, dlawi sie jak ? Buuuu"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 18:05, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
nie po obrocie na jakies 85% manetki jest ok dojezdza do 60 obracam na fulla i tak jak by za duzo paliwa dostaje i traci predkoosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 19:56, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jak buuu to za malo paliwa za duzo powietrza. buuuuuu napewno !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Czw 8:35, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
buuuuu!! no to gaźnik do regulacji!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 9:02, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jezeli muli od przkrecenia rollgazu w pewnym momecie to jest chyba logiczne ze gaznik. Na chlopski rozum trzeba myslec;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 14:42, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no dobra ale co z odpalaniem?? po 10 dniach przerwy nie odpala probowalem wstrzyknac paliwo do cylka i nic hmmm...
buuu hardcorzy help
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 14:47, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Swieca, przy dluzszym staniu najczesciej swieca do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 11:02, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
do tej pory mialem b6hs kupic taka sama czy inna?? ktos chyba cos mowil o b8hs
'
^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|