|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poki46
50cc
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:24, 21 Mar 2008 Temat postu: Problem Italjet Formuła LC!! |
|
|
Witam! Mam problem..Byłem u kolegi kupic Italjeta Formułe LC ale jest problem..Skuter stał rok nieodpalany i odpala tylko jak się psiknie samo starter do filtra a jak odpali to jedzie max 20km/h..Nieraz dostanie buta i jedzie normalnie 100km/h .Ale to rzadko się zdarza. Nieraz jeszcze nabierze mocy jak się go da na nóżkę centralną i trzyma gaz na maxa. Co może byc tego przyczyną? Gaźnik? Skuter miał wcześniej cylinder 70cc Malossi Sport teraz ma cylek seria. Gaźnik ma 12mm ale strasznie dużą dyszę.Czy to jest wina tego że jest za duża dysza bo na 70cc jeździł normalnie a teraz na 50cc seria nie.Ale z tego co wiem to jak założył cylinder 50cc to też normalnie jeździł na tej dyszy , tylko skuter stał rok nieodpalny. Czego to jest wina że skuter jedzie max 20km/h. Kompresja jest bardzo dobra. Może ta dysza? Albo pływak się zawiesił w gaźniku czy coś ? Co wy o tym myślicie ? Proszę o pomoc! Z góry dzięki i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 21:26, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
mozliwe ze dysza jest za duza i dostaje za duzo paliwa....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Pią 23:18, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dokładnie... Najpierw sprawdz dyszę główną w gazniku, to wtedy będziemy mniej więcej wiedzieć co kminić.
Podaj kolor świecy.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez DamianUV dnia Pią 23:19, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poki46
50cc
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 8:45, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A jaka jest oryginalna dysza w gaźniku Dellorto PHVA 12mm 065 Bo ja myślę aby do tego gaźnika 12mm i stożka zakupic dyszę 75 lub 80 Którą bardziej polecacie Z góry dzięki za odpowiedź i Wesołych Świąt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 9:59, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Witam.
Najlepiej zakup dysze 75 i 80 i zobacz na której jest najlepiej.
Pozdr i Wesołych Świąt!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarek13 dnia Nie 9:59, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Nie 11:55, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ja w moim dawnym gazniku PHVA 12mm standartowo miałem dyszę 60.
Polecam kupić zestaw dysz głównych Stage6 i powinieneś napewno wybrać coś odpowiedniego.
Wesołych Świąt, DamianUV.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 20:11, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a moze dysza 90 a nie 70?? powinna byc 90!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Nie 20:21, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dysza 90 w 50ccm z seryjnym filtrem powietrza? Człowieku ta dysza może być odpowiednia, ale do cyla 70ccm.
Napewno to nie będzie 90.
Musi to być cos z przedziału 50-65. Oczywiście mówimy tutaj o seryjnej 50-tce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DamianUV dnia Nie 20:22, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 20:59, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Sorry zwracam honor:) Myslalem ze chodzi o cyl 70ccm. przepraszam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poki46
50cc
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:53, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Cylinder 70cc Malossi to on miał wcześniej..Teraz ma cylek 50cc oryginalny a oprócz tego ma taki tuning jak:
1.Tłumik LeoVince TT
2.Wario Malossi Multivar 2000
3.Sprzęgło Malossi Fly
4.Dzwon jakiś xD
5.Przełożenia Malossi
6.Gasbox Doppler
7.Wyścigowy filtr powietrza Doppler (w schowku , pod siedzenie umieszczony przez co fajnie warczy)
8.Pasek Malossi Kevlar
9.Wał korbowy Malossi MHR
Na razie ma gaźnik dellorto 12mm oryginalny ale planuję do niego kupic cylek malossi sport 70cc i gaźnik 17,5mm Lecz to w przyszłości..Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 9:53, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
80 dysze mozesz spokojnie wpakowac:) ja w swoim do stozka z 58 do 80 dyszy zmieniłem i jest idealnie:) a przy twoim tuningu ktory jak widze jest bardzo bogat:) mozna spokojnie wlozyc 80:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poki46
50cc
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 17:50, 27 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dysza jest 065 i chodzi dobrze Przyspieszenie kosmiczne v-max 100 realny Teraz mam pytanie bo skuter dobrze jeździ tylko nie raz nie mam mocy aby z miejsca ruszyc jak stane w miejscu ale hamuje przed zakrętem albo jak jadę to nie raz przy 70km/h przerywa i przy odpalaniu często go zalewa..(świeca cała zalana)..Czego to może byc wina..Dodam że skuter strasznie kopci nawet jak jest rozgrzany tato mi mówi że może za dużo oleju pobiera Da się to wyregulowac..?
Jeżdzę cały czas na Castrolu R2..Kolegom jak się skutery nagrzeją na tym oleju to prawie w ogóle nie kopcą Pozdro i proszę o pomoc..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Czw 19:04, 27 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Wyreguluj gaznik i sprawdz membrankę. Powinno pomóc.
Co do dymienia, to słyszałem opinie, że gdy skuter nam będzie niemiłosiernie dymił, to do wymiany są uszczelki cylka, lub ewentualnie pierścionki.
Bardzo Ci on dymi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaLeK
70cc Sport
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Street Rebels
|
Wysłany: Czw 20:53, 27 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mysle ze to dymienie to przez to ze skuter dlugo stal nie odpalany. Ja u siebie mialem tak samo jak kupilem skuter od kolesia ktory przez rok go nie odpalal . Przejechalem okolo 50 km i przestal kopcic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poki46
50cc
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:22, 27 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Przejechałem dziś 20km i skuter przestał kopcic xD Jak jest rozgrzany to nie kopci Tylko że nie mogę go odpalic..Bo cały czas świece zalewa..I jak jadę np.60 przyhamuje do 35km/h i dodam wtedy full gazu albo troche to mi go muli predkosc z 35 spada na 20 i wtedy dostaje turbo że do v-maxu zapieprza xD Fajka nie wygląda za ciekawie i świeca.. ( nawet ten odstęp)Czy może on ciężko odpalac i sie nieraz mulic podczas jazdy przez to że fajka na 99% jest dziurawa i swieca nie wygląda za ciekawie i wtedy jest przebicie? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|