|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xkirolx
70cc Sport
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:30, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja miałem kiedyś tak samo ;p to u mnie tłok i pierścionki do wymiany były
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghost
50cc Sport
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:09, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wasze manometry też tak miały że w momencie kopania gdy tłok chodził w cylindrze wskazywał 8 barów, ale gdy tylko skończyłem kopać zaraz spadło na 4 bary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xkirolx
70cc Sport
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:03, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a może uszczelka pod głowicą ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 13:45, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A nie masz tak w manometrze ze po kopnieciu zatrzymuje sie w miejscu gdzie jest najwyzszy punkt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 14:22, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
miałem coś podobnego rok temu i to był moduł
Teraz mam gorzej bo nie pali nawet na moment.....;-[
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghost
50cc Sport
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:35, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ten manometr co miałem to tak jak wyżej pisalem w czasie ruchu tłoka wskazywał 8 barów gdy tylko tłok przestał pracować spadało do 4 barów i tam sie zatrzymywał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 17:24, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kurde, mi sie zatrzymywal na najwyszym..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 20:01, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem ten manometr jest zjebany.
Weź załatw inny albo przyjrzyj sie temu cylkowi z bliska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 20:33, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wykrec glowice i se oblookaj go bedzie najprędzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghost
50cc Sport
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:32, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jutro tak uczynię... ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghost
50cc Sport
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:38, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawa wygląda tak. Ściągnąłem głowicę nie miałem uszczelki pod nią tylko taki mały gumowy oring (wyglądał jak zwykła gumka). Luz na tłoku jest dopuszczalny. Macie uszczelkę pod głowicą czy tylko taki niby oring i czy to może być przyczyną mojej usterki.
Załączam zdjęcie głowicy. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 13:16, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
AC?
Jak Ac to metal pod glowica musi byc.
Co ona taka zarąbana jest??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 13:34, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
W tym rowku powinna być uszczelka taka cieńka w formie tej gumki jak to nazwałeś ja tak mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ghost
50cc Sport
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:04, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie to wygląda że jakby przepuszczał komprechę i nagar zbiera się tam gdzie nie powinien. Tak to jest AC i nie mam tam żadnej uszczelki tylko taki mały oring. Czy to może być przyczyna mojego problemu?
Aha jaki jest dopuszczalny luz na tłoku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xkirolx
70cc Sport
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:22, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
musi byc ta uszczelka i pewnie temu ci nie odpalał jak masz luzy na tłoku to sprawdź stworzeń i zabezpieczenia a jak pierścionki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|