Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z itasiem
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba97
50cc



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowale oleckie

PostWysłany: Pon 18:29, 22 Paź 2012    Temat postu: Problem z itasiem

Witam! Jestem nowy na forum i od niedawna jestem posiadaczem italjeta formuły LC 50 z roku 2001 i mam pewien problem, a może mi tylko się wydaje. Italjet na starcie ma muła tak do 10km/h a później rwie jak szalony do 80 . Przy prędkości 80km/h czuć dziwne drgania jakby przerywał . Z góry nie da rady przebić się przez te 80 . W czym może tkwić problem ? Regulacja ? Jakieś blokady ? Proszę o szybką odpowiedźVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 19:57, 22 Paź 2012    Temat postu:

Muł na starcie spowodowany jest złą regulacją ,a przy 80 to prawdopodobnie się już rozpada Very Happy, a tak an serio to możesz mieć za lekkie rolki w dwóch przypadkach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba97
50cc



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowale oleckie

PostWysłany: Wto 13:16, 23 Paź 2012    Temat postu:

"Rozpada się " czyli co masz na myśli ? Jakie rolki będą dobrze się sprawować ? Mam gaźnik dellorto , która to śrubka od mieszanki ? Jest taka jedna mała i taka duża plastikowa to która to ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 17:22, 23 Paź 2012    Temat postu:

Z tym rozpadaniem to był nie udany żart,nie chodzi o regulacje gaźnika tylko napędu czyli o rolki.
Jeżeli rolki masz seryjne to zostaw je i szukaj dalej.
To przerywanie przy 80 to nie jest już czasem odcinka ?? czy autentycznie przerywa i nie ma mocy ?.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba97
50cc



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowale oleckie

PostWysłany: Wto 17:38, 23 Paź 2012    Temat postu:

Z tym przerywaniem to jest tak jak jadę 80 już to jakby chciał więcej lecieć a nie może i czuje takie drgania jakby szarpanie .Jak mam nie do końca odkręcona manetkę to leci normalnie a jak od kręcę manetkę do końca to zaczyna te drgania i jakby przerywanie . i jeszcze jak jadę te np 70 zwolnie np do 40 i dam spowrotem do końca to reaguje na to dopiero po jakimś czasie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba97
50cc



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowale oleckie

PostWysłany: Wto 17:42, 23 Paź 2012    Temat postu:

Może jutro wyciągnę rolki ile powinny mieć gram bo mam możliwość zważenia ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 17:48, 23 Paź 2012    Temat postu:

Z tą reakcją po czasie to każdy skuter tak ma ,co do przerywania to możliwe,że to już jego v-max ,jeżeli nic nie było w nim zmieniane czyli ful seria to stawiał bym na słaby stan cylindra Ale pewności nie mam bo go nie widzę.
Nie masz typowych objawów jakiej uszkodzonej części więc ciężko określić przyczynę problemu,spróbuj wyczyścić gaźnik,filtr powietrza czy też zmienić świece.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba97
50cc



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowale oleckie

PostWysłany: Wto 18:07, 23 Paź 2012    Temat postu:

A i jeszcze ciężko pali jak jest zimny , a jak ciepły to na dotyk to co ssanie padło ? Jego przebieg to 14300km to możliwe że rolki są starte i dla tego wszystko sie to dzieje z tym mułem i v-maxem ? Ja w nim nic nie zmieniałem takiego kupiłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba97
50cc



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowale oleckie

PostWysłany: Wto 18:09, 23 Paź 2012    Temat postu:

Zapomniałem dodać jak jest zimny i odpale go i dam gazu na full to słysze tylko buuu ale jak juz pochodzi z minutę to jest już dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 19:59, 23 Paź 2012    Temat postu:

To oczywiste ,że muli jak jest zimny ,musi się nagrzać.
Ssanie jest raczej na pewno padnięte skoro ciężko odpala.
Rolki powinny mieć 5,5 g
Poza tym 14 tys.to dość spory przebieg i na pewno cylek dostał już pod dupie sprawdź kompresje jeżeli masz taką możliwość,ale nie palcem !! tylko normalnym przyrządem do tego przeznaczonym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba97
50cc



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowale oleckie

PostWysłany: Wto 20:15, 23 Paź 2012    Temat postu:

Postaram się w najbliższym czasie sprawdzić kompresję ile powinno być ? Jaka jest średnia żywotność silnika morini ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Khamilo
70cc



Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 21:00, 23 Paź 2012    Temat postu:

Kolego po pierwsze nie daje się manetki na full gaz przy zimnym silniku ! To podstawowa zasada...
Drugie czy posiadałeś jakiś wcześniej skuter?
Moim zdaniem co jest z gaźnikiem lub rolki są już starte.
I najpierw jak odpalasz silnik daj mu pochodzić z 3 minuty niech się rozgrzeje, a potem możesz dodawać tak troszkę gazu żeby obroty mu zwiększyć ale od razu nie lataj z v-maxem. Silniki morini są słabo popularne. Mam Itasia 6 lat i moim zdaniem to był bardzo dobry wybór Smile I chyba stawiają na przyśpieszenie i trochę ciężej z częściami wymiennymi niż w minarelli ale wszystko da się zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba97
50cc



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kowale oleckie

PostWysłany: Śro 5:45, 24 Paź 2012    Temat postu:

Posiadam jeszcze chiński skuter 139qmb 4t do tej pory bezproblemowo oprócz kilku usterek ponad 8000km. Dzisiaj zobaczę co jest z rolkami w jakim są stanie i postaram się przeczyścić gaźnik:D A ja mam itasia od 4 dni i też jestem jak na razie zadowolony choć w sprawach 2t jak na razie jestem ciemny;/ Interesuję mnie twój przebieg Khamilo na oryginalnym cylindrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Khamilo
70cc



Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:15, 24 Paź 2012    Temat postu:

No to może ci się tak też wydaje, że coś jest nie tak, bo jak wcześniej jeździłeś chinolem, a jazda Italem jest różnica ;d Coś ok. 28 tyś. do tej pory 2 razy szlifowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Śro 17:14, 24 Paź 2012    Temat postu:

Jak będzie 8 to git.
Żywotność 2-suwów jest o wiele krótsza niż 4,widać to na przykładzie kolegi Khamilo.
Nie porównywać chinoli do Italjetów to profanacja i zło !!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin