|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reassor
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Śro 16:04, 10 Sie 2011 Temat postu: Problem z zapłonem (chyba) |
|
|
Witam dawno nic nie pisałem
Mianowicie mam problem z sporadycznym zanikaniem zapłonu przy jeździe - np.
jadę spokojnie od jednego skrzyżowania do drugiego bez problemu - ruszam na drugim i mam przerwy w spalaniu - ciężko to wyjaśnić - najlepsze moim zdaniem określenie to poprostu brak reakcji w cylindrze przez 10-20 cykli i potem znowu z 30 strzeli i tak aż albo zgaśnie całkiem , albo mu nagle przejdzie.
Czasami dzieje się tak jadąc na prostej więc niema regóły.
Dziś regulowałem gaźnik i jestem pewien że to nie to bo działo się tak wcześniej - teraz już przynajmniej nie gaśnie (nie zaobserwowałem) - jakieś podpowiedzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Śro 16:46, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieje się to po jakimś czasie czy nawet jak jest zimny ??
A tak poza tym świeca,fajka,przewód a potem moduł,regulator i magneto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:04, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wg mnie to jest albo swieca albo przebicie na fajce poniewaz takie reakcje sie dzieja jak fajka sie polamie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reassor
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Wto 17:23, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
dzieje sie tak i przy zimnym i przy ciepłym
w zeszły piatek zmieniłem świece i poszło jak burza przez 5 min... wruciłem do starej poruszałem kablami przy module i zaczeło grać - przypadek bo iskra była cały czas - fakt że słaba ale to nie simson i szedł jak burza zrobiłem 20+km wstawiłem do garazu - dziś przychodze pali od strzału i gasnie po chwili...
podpiąłem pod aku z auta i na rozruszniku wogóle nie pali - raz łapnal na kopa i zgasł po chwili i juz kaput.
iskra jest swiece zalewa wiec paliwo jest
zdiąłem całą bude i jutro będe szukał przebić etc.
pozatym ten problem z przerywaniem był taki - że jak ustawiłem dobrze gaźnik to trzymał ładnie niskie obroty i "gubił zapłon" przy dodawaniu gazu. Z czasem to mijało jak go przemuliłem pare razy do dechy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reassor
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Wto 17:53, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
aha dodam , że jak dziś czyściłem gaźnik bo coś słabo ssał przy przytkaniu dłonią zrobiłem ten sam test na samym króćcu i o dziwo przy piłowaniu rozrusznikiem czułem bardziej podmuchy nisz zaciąganie... czy to może świadczyć o zrąbanej membrance w krućcu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Wto 20:10, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Z tą membranom to może być twoją główna przyczyną,odwróć listki i składaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reassor
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Śro 15:48, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
listki w pieknym stanie - byla szparka ale rzedy .001mm. obróciłem/przeczyściłem.
magneto niemam jak zdjąć - a cewka wysokiego napięcia ( ta co idzie do modułu ) ma opór 165ohm - i wrzuca ok 20 volt przy kopaniu.
magneto się nie "ślizga" więc klin ok
benzyne i olej dostaje , kompresja jest jak trzeba.
już nie mam pomysłów - pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rybson
70cc Sport
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Śro 17:49, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli żadna z poważnych rzeczy to pewnie jakaś pierdoła w stylu zepsuta fajka albo kabel w ostateczności zaglądni do cylindra ale nie wiem poco tak dla świętego spokoju ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reassor
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Śro 19:23, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
udało się odpalić - wsadzając palec do gaznika od strony filtra... potem regulowałem żeby utrzymał niskie i fajnie trzymało dopuki nie zostawiłem go na 5 minut ... znowu tak jakby sie rozregulował i musiałem znowu palcem ....
gdzieś idzie lewe powietrze chyba - ale napewno nie od strony gaznik/kruciec.
rano znowu się za to zabieram muszę złożyć działający do wieczora bo gość przyjeżdża go kupic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 5:49, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
moze uszczelka pod cylindrem albo glowica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reassor
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Czw 16:13, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jaja jak balony ...
pizdzik musi miec przerwe na swiecy miedzy 0.2 a 0.3mm bo jak jest wieksza to sie tak dzieje - wydaje mi sie ze jest przebicie na statorze bo te 165ohm to troszke malo.
jak dam wieksza czyli taka jak przed awaria to odcina przy dodaniu gazu (bo iskra jest slaba i nie zapala mieszanki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|