Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerywa dławi sie i gaśnie [Formula 125]
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pią 13:05, 04 Lut 2011    Temat postu: Przerywa dławi sie i gaśnie [Formula 125]

A więc mam formula 125 a zarazem problem postaram się opisać mój problem jak najdokładniej potrafię Wink
Na początku squter nie odpalał problem banalny spadł wężyk od podciśnienia przy okazji zajrzałem do gaźnika był czyściutki złożyłem wszystko nakopałem się odpalił na wolnych chodził idealnie równiutko wsiadam i widzę że cieknie z przelewowej rurki w gaźniku ( ta na dole gaźnika ale byłem z byt zajarany zęby go jeszcze raz rozkręcać więc jade) jadę czuje ,że coś przerywa ale mówię co tam pewnie jeszcze zimny,potem co jakiś czas przestał przerywać ale i tak mulił tak jakby jeden garnek przerywał a drugi GIT.Zostawiłem go podchodzę 2 raz do niego i widzę ze już nie cieknie paliwo z gaźnika,odpala od pyknięcia jadę przerywa,poszedłem coś wszamać.Trzecie podejście odpalam jadę gaśnie jeden garnek a potem 2 ale wtedy wężyk mi spadł od paliwa Razz i od tamtej pory nie mogę go odpalić.
Od razu uprzedzam pytanie iskra jest aczkolwiek nie zbyt potężna filter czysty paliwo dostaje ale zauważyłem w sumie to usłyszałem ze jak odpalam to nie ma takiego charakterystycznego dźwięku gdy silnik dostaje paliwa (wiecie takie głuche jakby pierdnięcia w kubeł Wink moim zdaniem to chyba zawór iglicowy w gaźniku się zacina i iskra za słaba i trzeba by było przezwoić cewkę pod magnetem...

Tyle czekam na wasze pytania i odpowiedzi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:11, 04 Lut 2011    Temat postu:

Wiec tak o
Sam mam 125 ale z takim problemem sie nie spotkalem, jezeli chodzi glucho to pali ci tylko na jeden cylinder bo wiem jak mi sie swieca przepalila
Iskra zalezy takze od swiecy wiec wymien je z poczatku, jezeli wylewa ci sie paliwo komora plywakowa to cos jest nie tak, mozliwe ze zla regulacja
Jezeli masz jeszcze cos to pisz z checia pomoge Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pią 16:22, 04 Lut 2011    Temat postu:

Może i zła regulacja ale dlaczego potem się nie lało paliwo z gaźnika ??
(chociaż jest w tym trochę racji bo mogło go przylewać i dlatego mułka łapał).
Co do świec to racja trzeba wymienić no ale tak sobie myślę jakie są typowe objawy grzania się cewek pod magnetem bo się boje że to to Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:03, 04 Lut 2011    Temat postu:

Chcesz to nagraj filmik najlepiej aparatem z dobra matryca jaka masz iskre ja nagram swoje i mozna porownac filmikami, co prawda moze byc ciezko bo watpie zebys mial taka sama cyfrowke jak ja, bedziesz wtedy wiedzial czy masz cos z zaplonem czy cos innego, tylko ze ja mam narazie wyciagniety silnik z ramy Smile
No lepiej zeby nie to bo przewiniecie zaplonu to koszt ok. 250 zl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lyl dnia Pią 20:05, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pią 20:27, 04 Lut 2011    Temat postu:

Trochę z tym filmem to dziwny pomysł ale niegłupi lecz takie manewry to dopiero jak kupie nowe świece i wtedy można coś porównywać aczkolwiek wydaje mnie się że iskra jest za słaba (bo jednak w swoim życiu widziałem trochę iskier Razz) ale dopiero to dokładnie stwierdzę na nowych świecach.
Jak uda mi się coś zrobić będę pisał może komuś to się przyda Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:30, 04 Lut 2011    Temat postu:

Sorrka ze odbiegam od tematu ale mam male pytanie
Rozbierales moze silnik, chodzi mi o to czy wymieniales uszczelki pod glowica bo ja robilem remont w wakacje i nigdzie do tej pory nie moge znalezc uszczelek
Jezdzilem na silikonie ale strach zeby nie wydmuchalo :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pią 21:11, 04 Lut 2011    Temat postu:

Nie nie miałem takiej potrzeby nawet nie wiem jaka tam jest bo jeżeli taka z blaszki co raczej wątpię bo przecież to LC to pewnie z oringa (czy jakoś tak się zwie) ja gdy nie miałem takiej uszczelki np.w derbi paddock LC to kupiłem taki długi oring ,przeciąłem na pół i wciskałem ale bez silikonu się nie obeszło no ale zawsze to była jakaś uszczelka Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:26, 04 Lut 2011    Temat postu:

Ja niedawno slyszalem jak kolo z inneg forum mial stare uszczelki poprawione silikonem i na jednym mu wydmuchalo to zatarl, troche strachu jest bo szlif+tloki wychodzi 2x drozej niz w jednocylindrowym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Sob 18:20, 05 Lut 2011    Temat postu:

Miałem napisać to wczoraj ale nie mogłem bo coś forum mi pyskowało(jakieś zabezpieczenia).


[link widoczny dla zalogowanych]

To są CHYBA zwykłe oringi tak więc z uszczelkami ni powinno być problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:50, 05 Lut 2011    Temat postu:

Tak sa to zwykle uszczelki ale nigdzie w sklepie nie mieli takiego rozmiaru, zawsze o 0,5 mm grubsze na allegro tez nie maja a na ebay nie oplaca sie kupowac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 17:29, 08 Lut 2011    Temat postu:

A więc tak,męczyłem sie z tym italem a głównie nad gaźnikiem odniosłem sukces lecz krótko trwały gdyż na następny dzień już nie chciał odpalić.
Wtedy zajrzałem na świece i okazało się,że iskra jest tak lichutka że lledwo ja widać (świece są nowe),
i pytanie moje czym to może być spowodowane? raz iskra że by konia zabiła a potem słaba??(zerwany klin na magnecie ? lub luz na nim ?).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:17, 08 Lut 2011    Temat postu:

Zerwany klin na magnecie daje to ze iskra jest w nie odpowiednim momencie ale powinna byc dobra, zdejmij magneto, zobacz wgl czy nie ma ono luzow
Slaba iskra spowodowana raczej jest zaplonem ale jeszcze pomysle bo w elektryce az taki dobry nie jestem Smile

Edit: tak pomyslec to raczej moduly bo na moje myslenie to zaplon daje iskre albo nie daje ale nie jestem w 100 % pewny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 21:38, 08 Lut 2011    Temat postu:

A więc był wymieniany moduł ale dalej to samo,możliwe że jest ten luz na magnecie bo nie otwierałem go jeszcze jutro zdam relacje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:54, 09 Lut 2011    Temat postu:

ale tam sa dwa moduly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Śro 19:44, 09 Lut 2011    Temat postu:

Co do modułów to wiem ale to nie ich wina.(CHYBA Smile
Walczyłem z tym italem dalej zdemontowałem magneto wszystko git pokopałem w niego jakimś cudem odpalił i doznałem oświecenia jeden z tłumików jest tak zawalony że ledwo z niego leci i mam taką teorie na temat tego że cofające spaliny zmulają tłok i co za tym idzie 2-gi także i nie wkręca się jak się kawałek przejadę spalin jest tak dużo że napełnia się nimi cało korba i robi się podciśnienie które przyciska zawór mębramowy i paliwo się nie dostaje (wiem że ta teoria jest trochę naciągana ael nic innego do głowy mi nie przychodzi ), a no i jak zdjąłem tłumiki to Piz*a ogień 3000 wszystko GIT,wypaliłem je ale nie dało to rezultatów podajcie jakieś sprawdzone sposoby na przepalenia tłumików no i poradźcie coś na temat mej teorii czy jest słuszna Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rybson dnia Śro 19:47, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin