|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzfr
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pon 22:33, 04 Lip 2011 Temat postu: Serwis ogólny po "MECHANIKACH" |
|
|
Witam od czego zacznę to niestety ale serwis...
W sobotę po atrakcyjnej cenie (400zł) kupiłem Italjeta Formula 50 z papierami na leovincie rolkach polini jakiś tam cylinder 70ccm filter U-Best gaźnik arreche/amal i jeszcze kilka pierdół na których się nie znam "no poza polini i leovince - zza czasów simsona s51" i to niestety te dobre rzeczy a teraz te gorsze:
- mam krzywą kierownicę albo ten mono....coś tam wahacz w momencie ustawienia kierownicy na wprost koło skręca mi w prawą stronę, a gdy koło jest ustawione równo kierownica po prawej stronie... jak to naprawić?
- wszystkie plastiki są połamane popękane itp myślałem że zrobię sobie to z przyjemnością jako że takie plastiki to u mnie codzienność... to po dotknięciu lepiącej się żywicy z przed 3 lat (bez utwardzacza) i przednie 3 plastiki a może miały być 2 ? są poklejone tak że nie chce nawet na to patrzeć mam ochotę go na złom zawieźć. Jeżeli ktoś chciałby się pozbyć plastików chętnie się zastanowię! A może ktoś z okolicy może pożyczyć mi taki plastik na spawanie plastików to i bym rozwinął tu interes na forum (kupie części )
- śrubki śruby śrubeczki - już wspominałem że plastiki są popękane to mogę też wspomnieć że żadna śruba oryginalna nie widziała tego skutera w życiu, nie mówiąc że zaczepy są zrobione z kleju (tak z samego kleju) bo plastiki urwane... Chce się dowiedzieć jakie śrubki były oryginalne tzn jakimi zastąpić te blachowkręty...
- pompka oleju - poprzedni właściciel italjeta twierdził że wlewa się do pompki paliwa i miesza się z paliwem ze względu na to że przed nim właściciel się znał na rzeczy i kazał tak robić (to ten pewnie tak kleił i kombinował) Jak powinno być to podłączone tzn w który otwór a gaźnik to Amal/Arreche
Wiem że dużo wymagam ale sam jestem już zdołowany tą sytuacją myślałem że kupiłem tanio a jednak to on się drogo pozbył rupiecia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:42, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Co do kierownicy to wydaje mi się ze jest źle ustawiona
Poluzuj śrubkę na kierownicy, ustaw tak jak powinno być i przykręć
Plastiki mam chyba na sprzedanie (bo zastanawiam się jeszcze)
Czasza jest od LC która ma już nałożony bad look ale nie wyrównany i bez szpachli, ułamane uchwyty pod grill
Podłogę z pługiem mam cala a ogon jest pod nogami trochę pod ta zakrywką ułamany
Najlepiej żebyś nie podłączał pompki oleju bo to jest ryzyko ze może się zapchać albo coś i cylinder szlak trafi, możliwe ze pompka już się zatarła bo nie miała smarowania jak nie była podłączona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 9:30, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Kierownice regulujemy sruba na takim precie nad przednim blotnikiem jest jakby pod lampa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:41, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Da sie tez na kierownicy samej bo w italu nie jest na frezach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzfr
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 18:12, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
kierownice sprawdzę jutro po egzaminie na kat. A ale dzięki! Co do plastików to mam pewien pomysł jeżeli już zdobędę wszystkie elementy to wezmę i skocze się żeby je skopiowali i może zacznę nimi tu handlować Potrzebuje wszystkich plastików dosłownie wszystkich a najlepiej żeby to był jeden komplet! Mnie nie obchodzi jak wygląda czy są jakieś rysy dziury itp jestem z Zawodu Lakiernikiem i nie zrobi mi to żadnego problemu potrzebuje tylko właśnie wszystkich mocowań z przodu i z tyłu bo resztę zrobię sobie sam.
Co z śrubkami ktoś wie jakie zastosować?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzfr dnia Wto 18:15, 05 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:12, 06 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Hmm...
Ja zaczepy odlewałem z żywicy
Ulepiłem kształt z plasteliny wrzuciłem kilka włosków maty szklanej i zalałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzfr
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 14:08, 07 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo za tą kierownice już ją ustawiłem (ps. zauważyłem że prowadnica z
słuchaj chłopak podobnie zrobił a nawet zamiast zaczepów to wrzucił z z cieniutkiej blachy pseudo gwinty i zalał później to pękało bo jak wiesz po żywicy plastik robi się strasznie zbity i sztywny/mocny przez co miejsca które były żywicą klejone to w miejscu końca żywicy lubią pękać bo połowa plastiku wchodzi w drgania albo uderzenie a miejsce żywicą się nie poddaje i albo się od razu zalewa cały plastik żywicą żeby był cały chodził albo się klei lutownicą. Chciałbym zobaczyć jak te zaczepy wyglądały w oryginale.
Jeżeli ktoś nie wie jak się to wykonuje to w skrócie.
- wycinamy paski z jakiegoś mocnego plastiku o grubości jakiej chcecie i wielkości zależnej od dziury albo pęknięć (pęknięcia prostszym sposobem się robi ale już mniejsza o to)
- nakładamy pasek od środka plastiku tak aby zakrywał z nadmiarem dziurę i rozgrzaną lutownicą rozcieramy boki topiąc paski plastiku.
- z góry może być dziura oczywiście możecie tak samo zrobić z drugiej strony ale ja stosuje na te dziury szpachlę do plastiku (po zmatowaniu)
btw. i tak kupie plastiki tu na forum aktualnie te zrobię i może wystawie na allegro albo pójdę zrobić kopie plastiku i zacznę handlować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|