 |
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Peugeot Vivacity
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: Nie 19:40, 01 Sie 2010 Temat postu: Skuter chodzi na niskich obrotach jak mam manetke na max |
|
|
Mam taki problem otóż wymieniłem karter na nowy bo w starym miałem zjechane gwinty do przykręcenia dekla wszystko złożyłem do kupy a tu problem ,skuter ciężko pali muszę go długo kręcić na manetce opór i jak odpali to trzymam manetkę na opór i skuter chodzi na niskich obrotach co to może być czekam na odp nie mam już pomysłu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:42, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Na co laczyles kartery?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Peugeot Vivacity
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: Nie 19:43, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
na sylikon wysokie temperatury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Peugeot Vivacity
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: Nie 20:02, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
i to już koniec pomysłów ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:46, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Krociec szczelnie z uszczelka?
Miedzy karterami a cylkiem jest uszczelka?
kompresja jest?
bawiles sie gaznikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 21:48, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Panie, tam uszczelka moze byc, to sie nie nadaje do cylindra 50cc
dlaczego? ano jak masz 70cc po kitach to dobieraja uszczelki na dziesiate/setne milimetra bo komora sie zmniejsza lub zwieksza i inne ma wlasciwosci jezeli chodzi o spalanie mieszanki w cylindrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:27, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ale chodzi ci o uszczelke miedzy cylem a karterami?
Nie straszcie mnie bo pierwszy raz bd skladal kartery a jeden mi mowi tak a inni pisza tak
A tak zeby nie zakladac nowego tematu: jak mam wyczyscic nadmiar silikonu po zlozeniu wewnatrz karterow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Peugeot Vivacity
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: Pon 8:15, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kruciec szczelny,
Uszczelka i silikon jest ,
Kompresja jest,,
Gaźnikiem bawiłem się ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:08, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
kompresja jest mowisz?
Palcem mierzyles?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Peugeot Vivacity
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: Pon 15:33, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No palcem nie mam urządzenia specjalnego do tego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:52, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Palcem nigdy dobrze nie sprawdzisz, najlepiej zapchac go do jakiegos mechanika, mi to wyglada na zle zalozone pierscienie albo gdzies lewe powietrze ciagnie, wyczysc jeszcze gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Peugeot Vivacity
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: Pon 15:55, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To może kupie nowy tłok i tyle .
Przy gazniku na jednym gwicie delikatnie gwint sie zjechał i już tak mocno nie trzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyl
EVO HIGH END
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:04, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie kupuj tloka jezeli tamten jest dobry bo tylko wydasz na darmo kase
I wlasnie to mzoe byc wina ze dobrze nie trzyma i lapie powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Peugeot Vivacity
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: Pon 16:31, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To od lewego powietrza takie przyczyny mogą być ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|