|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:08, 07 Wrz 2008 Temat postu: szybko się grzeje |
|
|
po przejechaniu 2 km z prędkością 70km/h moja formulka ma już 100 stopni brat jedzie koło mnie i ma 80 stopni cały czas nawet jak jedzie 10 km z prędkością 80-90km/h co jest przyczyną tego ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patryk_formula dnia Pon 19:16, 08 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:00, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Regulacja gażnika, prawdopodobnie zamała dysza główna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaLeK
70cc Sport
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Street Rebels
|
Wysłany: Wto 18:38, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
A masz moze stozkowy filtr powietrza??? jesli tak to normalne bo dostaje wiecej powietrza i musisz zmienic dysze na wieksza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:30, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
filtr zwykły
ale nie powiem wam czy to to bo przegrzałem go i czeka mnie w następny weekend wymiana tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:41, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
problem jest taki że sportowy komin a mianowicie Leo Hand made przełożyłem do drugiego pojeździłem trochę wyregulowałem pięknie choć też bardzo dziwnie jest wyregulowany bo mam filtr stożkowy i sportowy komin a ładnie chodzi na dyszy 68 bardzo dziwne a po drugie to jak przejade z 2km to woda ma już 120 tak było również w tym pierwszym italu nie wiem co jest grane bo wygląda na to że coś z Leo tylko co ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 21:46, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wrzuc normalny filtr zostawiajac dysze i serie komin albo popatrz na chlodnice moze z nia cos nie tak.
A jak nie to jest jeszcze jedna mozliwosc Wyrąb wskaźnik!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:26, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Może masz jakiś zapchany ten wydech ? Weź zobacz czy ostro sie grzeje kolanko i komora , jak tak to możliwe <lol>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:21, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Prusin napisał: | Wrzuc normalny filtr zostawiajac dysze i serie komin albo popatrz na chlodnice moze z nia cos nie tak.
A jak nie to jest jeszcze jedna mozliwosc Wyrąb wskaźnik! |
jak włożę seryjny filtr i komin to się nie grzeje z chłodnicą też raczej wszystko ok bo jak włożę wszystko seryjne to wszystko jest ok a wskaźnik na 100% pokazuje dobrze bo jak mam już te 100 to wczoraj się zagapiłem i woda tryskała jak z fontanny
Jarek mówiąc zapchany to masz na myśli że coś w środku w kominie jest ale jak to sprawdzić bo raczej nie będę rozcinał komina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 10:41, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wez palnik odpal i do komina wloz koncowke od kompresowra takiego do kol pompowania i ogrzewaj go wtedy sie to co garnia na wydechu zrobi.
Za mala dysza jest jak dla mnie.
Pozdro.!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DAMIAN
125cc
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSZCZYNA-ŁĄKA
|
Wysłany: Pon 19:59, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Man juz troche przy italu przerobione ale o tym nie wiedzialem...ze dysza tez moze miec wplyw na nagrzewanie moze mi to ktos wytlumaczyc?? Bede wdzieczny:)
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 16:08, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zakladasz wiekszy gaznik, masz lepsze chlodzenie o tym tez nie slyszales?
Silnik dostaje mniej niz normlanie paliwa do tej samej dawki powietrza i sie grzeje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DAMIAN
125cc
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSZCZYNA-ŁĄKA
|
Wysłany: Wto 19:51, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No to słyszałem ale nie wierzyłem ze to ma jakis sens.. Thx Za tłumaczenie:) Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:01, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A może przyczyną jest to że ja mam gaźnik 12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 14:15, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jaki up w nim jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:47, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wątpie. Nawet przy 70cc jakims sporcie 12'stka powinna wystarczyć. Zabierz sie za to porządnie , i metodą prób i błędów wkońcu dojdziesz , my nie wiele już ci tu pomożemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|