|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KARLO112
70cc Sport
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 14:45, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
hehe no i to jest chlopski myslenie
ja w swoim stozku mam gabke do mycia naczyc ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:26, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
nie no wymienilem swiece i musze vmax sprawdzić ale jak narazie szybciej gaśnie ;/ prawie zaraz jak pusci sie rollgaz mam troche luzu na Tym gazie pozatym jak podkręcić obroty? lub naciągnąc bardziej linke od obrotów moze to tego wina . po czasie na starej świecy gasł a teraz jeszcze wcześniej
( 20:55) teraz wytestowałem go i nic zero zmian ;/ moze wydaje sie mocniejszy ale ciagle 75, 79 z górki no i jakby był zablokowany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edyp dnia Czw 19:55, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 20:30, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Gaznik do wyczyszczenia jest. przerwana guma-> idzie syf-> gaznik zarabany -> Mniejszy doplyw paliwa-> gasniecie na obrotach jalowych+ spadek osiagow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:50, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no dobra to kolego powiedz jak wyjać gaźnik i wyczyścic go by go nie rozregulować no i od czego jest takie czarne pokrętło przy gaźniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Czw 22:34, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No weź se to na chłopski rozum...
odczepiasz przewód paliwowy i podciśnienie
odkręcić linke gazu i wyciągnasz iglice i przepustnice
odczepiasz filtr powietrza
odczepiasz ssanie
Odkręcasz gaźnik od gumy łączącej go z króćcem i wyciągasz.
I teraz czyścisz gaźnik w benzynie ekstrakcyjnej (ja używam zwykłej) i jak masz kompresor to przedmuchaj tam wszystkie dziury. A jak nie to jak tam możesz . A żeby nie rozregulować to nie ruszaj dwóch śrubek od mieszanki paliwo-powietrze i obrotów. One są od strony wlewu paliwa.
PS. Ahaaa... i jeszcze zanim zaczniesz czyścić to przechyl gaźnik i wylej z niego paliwo. Troche zostanie jeszcze w komorze pływaka.
I przy okazji wyczyść filtr powietrza.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Czw 22:41, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 18:31, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Na chlopski rozum !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poodbiel
125cc
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: GK
|
Wysłany: Pią 20:25, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
widze ze tutaj same chłopy wszystko na siłe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pią 22:15, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no i tak ma byc... bezproblemowo
Wyczyściłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:33, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jutro to robie a dziś podkręciłem obroty by nie gasł bo mi gasl no i ok luz tyle ze tam moc jeszcze zrobie zrobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 9:52, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ale wlasnie zmieniles regulacje gaznika i po czyszczeniu moze nie byc tak jak bylo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:55, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko i wylazcznie obroty które sa pokretłem raptem. da sie nastawic ma kopiora teraz od 0.10 ktos ustawił go na bardzo niskie obroty
moze dla bezpieczenstwa kogos ? nie wiem zrobie co tzreba i bedzie ko ale narazie mam problem z czasem (siostra wychodzi za maz)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 22:12, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Najlepszego dla Siostry
Mozliwe też ze byl zle wyregulowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 22:13, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jakaś flacha weselna dla nas?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 22:14, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Brame robim!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:34, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli przyjedziecie kazdy italem to jak zostanie z wesela to dostaniecie po jednej na bańke nie no jakoś to bedzie haha jesszcze musze itala opic ... to chyba nie wyjde zywy xD nie no a tak własnie sie zastanawiam moj wazy 80 kg gregorego 100 a MItala 110 a dowiedzialem sei ze do williamsow wsadzali inne czesci sportowe i zastanawiam sie czy to prawda .
w sumie to ktoś jeszcze ma itala ze sprtowym tumikiem orginalnym?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edyp dnia Sob 22:37, 08 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|