|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:43, 28 Wrz 2008 Temat postu: wielkość tłoka |
|
|
jak jest nominalna średnica tłoka do oryginalnego cylka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 15:55, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
a nie masz go rozebranego?? Przeciez mozna zmierzyc:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:56, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
mam ale tłok jest po x szlifie nie wiem ile razy miał szlif
a i jeszcze jedno czy tłok z Ac podejdzie do LC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 16:02, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
coo??? od kiedy tlok daje sie do szlifu?? <lol>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:43, 02 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi oto że jak się robi szlif cylka to otwór się w nim powiększa i niektórzy kupują większe tłoki
i ja mam w jednym italu 41mm
a w drugim tym co robie spuchł mi tłok i muszę wymienić na nowy i ten ma 42 mm
i teraz nie wiem jaki jest rozmiar nominalny
a i czy tłok z AC podejdzie do Lc różnią się czymś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:07, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
czym się różni tłok z AC od LC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poki46
50cc
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:45, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
niczym bo mi jak się zatarł to kupowałem tłok przeznaczony do Suzuki Addres , Italjet Formula , Atala Hacker AC i pasował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk_formula
70cc
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:43, 11 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a co sądzicie o tym tłoku
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|