|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregory26
70cc Sport
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: małogoszcz/kielce
|
Wysłany: Wto 20:41, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
eee tam to nic trudnego . tylko trzeba byc ostrożnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 20:44, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym wolal wyjac silnik z ramy jakbym nie skaladal go po raz 100, bo to jest duzo wiecej roboty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregory26
70cc Sport
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: małogoszcz/kielce
|
Wysłany: Wto 20:54, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A ile ci to zajmóje????Mi i mojemu Tacie 15min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 22:11, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Założenie zabezpieczenia? Najpier musisz wyjac jedno i wybic sworzen, pozniej wbic sworzen i nacelowac na lozysko, i zalozyc zaebzpiecznie, minimalnei zle zakladasz zabezpieczenie, wypada i rozbierasz od nowa, jak ktos tego nie robil nigdy to lepiej chyba zeby wyjol czyż nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregory26
70cc Sport
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: małogoszcz/kielce
|
Wysłany: Śro 10:28, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Opanowaliśmy to do perfekcji .(dużo razy zmieniałem pierścienie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:46, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Żeby zmienić pierścienie nie musisz wyjmować zabezpieczenia sworznia przecież nie ???
A co do wymieniania cylindra to tak jak dawid napisał łatwiej i bezpieczniej jest jak sie ma wyciągnięty silnik , bo tak jak powiedzial prusin ciężko zabezpieczenie sworznia włożyć. Zresztą mi nie wchodziła obudowa cylindra gdy silnik był w ramie ;P
W niektórych silnikach nie ma mowy o wymianie cylindra bez wyjmowania silnika .
Co do zmiany cylindra to kiedyś kiedyś też sam sie bałem i dowiadywałem sie wszedzie o tym , ale jednak jak zrobisz to pierwszy raz i ci sie uda i sqt zapali , to nabierasz wprawy heh ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|