|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 17:00, 20 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
1 musi byc...
2 Daje;]]]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 17:26, 20 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ok. Wyciągne ją ze starego cylka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:40, 20 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisał Prusin uszczelka musi być .
Jestem posiadaczem owego króćca polini , i powiem ze różnica jest , a jest dlatego ze (tzw paliwo ma wiecej miejsca i wiecej go idzie jak sie dobrze zestroi gaźnik ) Lecz nie moge wypowiedziec sie dużo bo razem zakłądałem i gaźnik i króćiec i nie wiem jak by było bez króćca i jak z króćcem.
P.S dziwne ze nie dostałeś uszczelki z cylkiem Malossi Sport.... Miłego składania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 21:55, 20 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No niestety dostałem tylko jedną pod cylinder ale nie pod głowice. Za to dostałem taką jakby śrubke ale z gwintem po jednej i drugiej stronie Jak sie nie myle jest to szpilka wydechu, taa??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Sob 22:07, 20 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:17, 20 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Raczej tak . bo jedno jest wkręcone na stałe . Tak to raczej ta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Nie 0:06, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ahaa, jeszcze jedno W zestawie dostałem membranki: jedną trzy-listkową, i dwie dwu-listkowe. Co mam zrobić z tymi dwu-listkowymi?? Haha no przeciez te jedną trzy-listkową zamontowałem w zaworze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:44, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
W niektórych silnikach morini ,występują prawdopodobnie zawory z membrankami 2 listkowymi , wiec dają takie i takie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 17:53, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Mam nowy problem. Jak sie zakłada zabezpieczenia w tłok te od sworzenia?? Trzeba ja zagiąć??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:25, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jakiego typu masz tam te zabezpieczenia ,ale ja miałem takie ze trzeba było je od środka złapać szczypcami(kombinarkami) i ścisnąć a jak juz wsadzisz je na swoje miejsce to puszczasz szczypce . Myśle ze dobrze ci wytłumaczyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 0:08, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Oto zdjęcie sworzenia i tych zabezpieczeń.Może to w czymś pomoże.
Jarek w swoim zestawie miałeś takie- bez zagięć??
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Śro 23:12, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
W przypadku tego zab. sworznia, który podał Dawid93 najpierw wkładamy jedną stronę sworznia w rowek na tłoku, a następnie drugą stronę (trzymając szczypcami) naciągamy/wkładamy w rowek. Można lekko sobie pomagać palcami żeby zab. sie nie wyślizgnęło. Techniki są różne.
Ja na koniec zawsze sprawdzam, czy zabezpieczenie dobrze osadziło się w rowku poprzez obkręcenie go wokół własnej osi.
Dla wygody można też najpierw (gdy tłok mamy jeszcze nie założony) założyć zabezpieczenie z jednej strony. Później będzie nam lepiej włożyć tylko jedno zab. sworznia niż dwa na raz.
Co do membranek, to ta 3-listkowa jest dedykowana do silników m.in. Morini i raczej ona Ci będzie tylko potrzebna. Te dwie sztuki 2-listkowe są do innych silników, np. Mina/Piaggio itp.
Cytat: | Za to dostałem taką jakby śrubke ale z gwintem po jednej i drugiej stronie Very Happy Jak sie nie myle jest to szpilka wydechu, taa?? |
Tak to jest jedna szpilka od wydechu.
Pozdro i Wesołych Świąt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 23:55, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ok, Dzieki. Cylek już założony i skuter pali Nie zakładałem uszczelki tej pod glowice ze starego cylka, bo zobaczyłem że głowica malossiego ma jakby wbudowaną gumową uszczelke Myśle żę wszystko będzie wporządku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|