|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Nie 22:32, 14 Gru 2008 Temat postu: Zdejmowanie sworzenia |
|
|
Witam. Zabieram sie za wymiane cylindra w moim italu. Słyszałem, że przy wymianie trzeba uważać podczas wyciągania sworzenia, aby nie uszkodzić wału. Czy może sie ktoś wypowiedzieć, jak najlepiej go wyciągnąć aby nic nie uszkodzić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 20:04, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ee tam:D normalnie wyciagasz nie ma problemow;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 21:26, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Luzik Chciałem sie upewnić bo słyszałem , że to jakiś opór stawia czy coś tam. Ale jak jest ok, to fajnie No ale to może ktoś mi napisze co przy wymianie sprawia jakieś trudności ?? Aha, jeszcze jedno. Czy dokręcenie tych czterech śrub musi być dokładne i wymaga klucza dynamometrycznego czy wystarczy zwykły??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:02, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Przy dokręcaniu musisz użyć klucza dynamometrycznego z siłą jaką masz opisana razem na ulotce z cylkiem , choc ja osobiście przykrecałem te śruby zwykłym kluczem ,z umiarem i wszystko jest w porzadku .
Co do sworznia to ja najpierw leciutko obstukałem go punktakiem a puzniej to juz szedł gładko , wszystko rób delikatnie a unikniesz uszkodzenia .
P.S jaki zakładasz cyl ?
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 10:08, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A wogóle czy można dokręcić je za mocno zwykłym kluczem?? Myślałem dokręcić je zwykłym z całych sił .
Zakładam Malossi Sport 70ccm oczywiscie .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Wto 10:09, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 16:47, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
nie z calych sil nie:P ja juz z 4 razy walilem normalnym kluczem i jest git;D cylek spoko;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:59, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisał Prusin , nie przykrecasz ich na maxa i z całych sił , tylko dobrze z umiarem .Tam sa duże obroty/wibracje i nie moze byc za bardzo lub za mało dokrecone.
Malossi Sport 70 ? Dobry wybór ;] Lecz radził bym ci zmienic też łożyska bo mi sie właśnie sypią Lecz jezeli nie masz tyle kasy na ew. wymiane , to zostaw te jezeli nie słyszysz zadnych niepokojacych dźwięków.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 20:49, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Niestety łożysk nie wymieniam. Mam jedynie nowe łożysko igiełkowe do korbowodu.
W ogóle czym sugerować się przy kupnie łożysk?? Są jakieś zestawy, wymiary czy coś
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Wto 20:53, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:03, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Sa zestawy Łożyska i Simmeringi SKF do silników MORINI ,na sklep.mieloch.pl . Nie wiem dokłądnie ale myśle ze pasuja na kazdy wał z silnika Morini, w każdym badz razie sa w rubryce Formułki.
Pozdro:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarek13 dnia Wto 23:05, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 13:28, 17 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ok. Znalazłem te łożyska na mielochu za 144zl Musze to przemyśleć, jeszcze nie wiem czy je kupić.
Na razie zamówiłem wczoraj gaźnik Dellorto 17,5mm i myślałem kupić do tego odblokowany kruciec ale jeszcze mam na oku wydech LeoVince ZX. Może ktoś doradzi co wybrać??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Śro 13:35, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prusin
EVO HIGH END
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 17:37, 17 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
hmm te lozyska sa teflonowe czyli bardzo podatne na cylki 70;] wydaje mi sie ze lepiej jak zalozysz gaznik... lepiej wplynie na cylek ale jezeli bys walnol sama dysze i wrabal tlumik to wieksze osiagi.. nie wiem najlepiej zebys obydwie rzeczy kupil<lol2>;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:54, 17 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcesz wymieniać łożyska ,musisz sie liczyc z tym ze musisz rozpołowić silnik. Ja bym kupił 17,5 oraz wydech . Króciec poczeka ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 20:45, 17 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No właśnie to mam już zamówiony gaźnik Dellorto 17,5mm, a wydech zamawiam chyba pod koniec tygodnia.
Oby tylko te łożyska wytrzymały.
Nie rozumiem troche tego co napisał Prusin... Przeciez wydaje mi sie ze gaźnik 17,5 polepszy osiągi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Śro 20:50, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek13
EVO HIGH END
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:05, 19 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Gażnik 17,5 owszem polepszy osiągi ,ale znaczniej wpłynie na chłodzenie cylindra i wiekszy przepływ powietrza (z tad lepsze osiągi). Zaś tłumik wykorzysta max mocy na serii. O to mu chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid93
Administrator
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pią 13:21, 19 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ok. Dzieki. Myśle aby w końcu jutro wymienić ten cylek. W razie kłopotów napisze.
No i takie dwa małe pytania :
1. W moim zestawie 70ccm znajduje sie tylko jedna uszczelka. Ale nie ma tam uszczelki pomiędzy cylinder a głowice.
Czy jest ona koniecznie potrzebna?? W tym starym cylku 50ccm który mam teraz, zauważyłem że jest założona.
2. Odblokowany kruciec coś daje?? Widać wogóle jakąś różnice??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Pią 20:03, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|