Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zdejmowanie sworzenia
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Nie 22:32, 14 Gru 2008    Temat postu: Zdejmowanie sworzenia

Witam. Zabieram sie za wymiane cylindra w moim italu. Very Happy Słyszałem, że przy wymianie trzeba uważać podczas wyciągania sworzenia, aby nie uszkodzić wału.Rolling Eyes Czy może sie ktoś wypowiedzieć, jak najlepiej go wyciągnąć aby nic nie uszkodzić??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 20:04, 15 Gru 2008    Temat postu:

ee tam:D normalnie wyciagasz nie ma problemow;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 21:26, 15 Gru 2008    Temat postu:

Luzik Very Happy Chciałem sie upewnić bo słyszałem , że to jakiś opór stawia czy coś tam. Ale jak jest ok, to fajnie Very Happy No ale to może ktoś mi napisze co przy wymianie sprawia jakieś trudności ?? Aha, jeszcze jedno. Czy dokręcenie tych czterech śrub musi być dokładne i wymaga klucza dynamometrycznego czy wystarczy zwykły?? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:02, 15 Gru 2008    Temat postu:

Przy dokręcaniu musisz użyć klucza dynamometrycznego z siłą jaką masz opisana razem na ulotce z cylkiem , choc ja osobiście przykrecałem te śruby zwykłym kluczem ,z umiarem i wszystko jest w porzadku .

Co do sworznia to ja najpierw leciutko obstukałem go punktakiem a puzniej to juz szedł gładko , wszystko rób delikatnie a unikniesz uszkodzenia .

P.S jaki zakładasz cyl ? Smile

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 10:08, 16 Gru 2008    Temat postu:

A wogóle czy można dokręcić je za mocno zwykłym kluczem?? Myślałem dokręcić je zwykłym z całych sił Rolling Eyes .
Zakładam Malossi Sport 70ccm oczywiscie Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Wto 10:09, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 16:47, 16 Gru 2008    Temat postu:

nie z calych sil nie:P ja juz z 4 razy walilem normalnym kluczem i jest git;D cylek spoko;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:59, 16 Gru 2008    Temat postu:

Tak jak napisał Prusin , nie przykrecasz ich na maxa i z całych sił , tylko dobrze z umiarem .Tam sa duże obroty/wibracje i nie moze byc za bardzo lub za mało dokrecone.

Malossi Sport 70 ? Dobry wybór ;] Lecz radził bym ci zmienic też łożyska bo mi sie właśnie sypią Sad Lecz jezeli nie masz tyle kasy na ew. wymiane , to zostaw te jezeli nie słyszysz zadnych niepokojacych dźwięków.

Pozdro Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 20:49, 16 Gru 2008    Temat postu:

Niestety łożysk nie wymieniam. Mam jedynie nowe łożysko igiełkowe do korbowodu.
W ogóle czym sugerować się przy kupnie łożysk?? Są jakieś zestawy, wymiary czy coś Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Wto 20:53, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:03, 16 Gru 2008    Temat postu:

Sa zestawy Łożyska i Simmeringi SKF do silników MORINI ,na sklep.mieloch.pl . Nie wiem dokłądnie ale myśle ze pasuja na kazdy wał z silnika Morini, w każdym badz razie sa w rubryce Formułki.

Pozdro:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarek13 dnia Wto 23:05, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Śro 13:28, 17 Gru 2008    Temat postu:

Ok. Znalazłem te łożyska na mielochu za 144zl Wink Musze to przemyśleć, jeszcze nie wiem czy je kupić.
Na razie zamówiłem wczoraj gaźnik Dellorto 17,5mm i myślałem kupić do tego odblokowany kruciec ale jeszcze mam na oku wydech LeoVince ZX. Może ktoś doradzi co wybrać?? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Śro 13:35, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 17:37, 17 Gru 2008    Temat postu:

hmm te lozyska sa teflonowe czyli bardzo podatne na cylki 70;] wydaje mi sie ze lepiej jak zalozysz gaznik... lepiej wplynie na cylek ale jezeli bys walnol sama dysze i wrabal tlumik to wieksze osiagi.. nie wiem najlepiej zebys obydwie rzeczy kupil<lol2>;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:54, 17 Gru 2008    Temat postu:

Jeśli chcesz wymieniać łożyska ,musisz sie liczyc z tym ze musisz rozpołowić silnik. Ja bym kupił 17,5 oraz wydech . Króciec poczeka ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Śro 20:45, 17 Gru 2008    Temat postu:

No właśnie to mam już zamówiony gaźnik Dellorto 17,5mm, a wydech zamawiam chyba pod koniec tygodnia. Very Happy
Oby tylko te łożyska wytrzymały. Rolling Eyes
Nie rozumiem troche tego co napisał Prusin... Przeciez wydaje mi sie ze gaźnik 17,5 polepszy osiągi Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Śro 20:50, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 0:05, 19 Gru 2008    Temat postu:

Gażnik 17,5 owszem polepszy osiągi ,ale znaczniej wpłynie na chłodzenie cylindra i wiekszy przepływ powietrza (z tad lepsze osiągi). Zaś tłumik wykorzysta max mocy na serii. O to mu chodziło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pią 13:21, 19 Gru 2008    Temat postu:

Ok. Dzieki. Wink Myśle aby w końcu jutro wymienić ten cylek. W razie kłopotów napisze. Very Happy
No i takie dwa małe pytania Very Happy :
1. W moim zestawie 70ccm znajduje sie tylko jedna uszczelka. Ale nie ma tam uszczelki pomiędzy cylinder a głowice.
Czy jest ona koniecznie potrzebna?? W tym starym cylku 50ccm który mam teraz, zauważyłem że jest założona.
2. Odblokowany kruciec coś daje?? Widać wogóle jakąś różnice??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Pią 20:03, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin