|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:58, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
na wiki poprawie i urozmaice bardziej niz włosi mają nawet ;p ale musze mieć czas a jak narazie mam kupe nauki a co do italjet zapowiadaja grifona 900 albo 650 już niedługo silnik będzie z triumph
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edyp
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:32, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jarek13 napisał: | nie rozumiecie wogole nic. Italjet wykupił tanią licencje od chinczyków i robi te skutery pod marką ''italjet'' ponieważ jest tania w kosztach . Być może chce sie dorobić na tym szajsie i stanie na nogi i bedzie robił nowe porządne formuły ( na cudownym morini hehe ) |
pogrzebałem i znalazłem że to ma dużo związane z prawdą w 2003 r firma zamkła swoje fabryki lecz w 2005(chyba) otwerto jedną w boloni italjet musiał spłacic długi wiec sprzedawal plany modeli a poniewaz miał cos zwiazane ze sprzedażą w indiach wiec tak jak jarek pisał aby spłacic długi bądź ratować firme robiono właśnie takie cuda ponieważ miedzy innymi przez chinczyki italjet się załamał a sprzedawały sie one dobrze w Eu (tanie) to podjęto rózne pruby ratowania firmy produkując przy czym sobie pojazdy zgodnie z planami w boloni jak dragster 180 a obecnie firma działa i wznosi się do góry znów pod ręką Massimo Tartariniego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|