|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baka
50cc Sport
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:30, 01 Maj 2012 Temat postu: 70 czy 50 ? |
|
|
Skuter zatarty i myślę na wyborem cylindra czy 50 z wydechem oraz możliwe wariatorem.
Czy 70 co prawda po czasie także bym zakupił do tego wydech,wario.
Jeżeli zdecydowałbym się na 70 to także od razu bym musiał gaźnik wymienić na przynajmniej 17,5 ?
Jeszcze pozostają kwestie ceny 50 komplet (cylinder,tłok,głowica(?)) to około 250-300 zł ? Koszt 70 to raczej 400+?
Dochodzi jeszcze kwestia spalania przy wszystkich modyfikacjach 50 do 5 l? A 70 od 6+ ?
Oraz kwestia awaryjności ?
EDIT
Znalazlem 70 za 300zł [link widoczny dla zalogowanych]
oraz ten sam producent i model ale 50 która jest o dziwo droższa
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy 70 na pewno gaźnik większy zmiana rolek,sprężyny ?
a przy tej 50 mogłoby pozostać tak jak jest póki co tylko dysza większa ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez baka dnia Wto 15:01, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebol21
70cc Sport
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: sam znalazlem
|
Wysłany: Wto 21:33, 01 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
baka , ty zawsze byles inny nie no joke . J na twoim miejscu wzialbym 70 (posmigasz troche , bedziesz zadowolony i wg mnie szybciej sprzedasz ) . Bierz 70 !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
125cc
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Wto 21:42, 01 Maj 2012 Temat postu: A |
|
|
Ciężko powiedzieć ja bym wziął ten cyl zmienił lożyska na wał i wyregulował gaźnik albo zmienił na 17,5 ale chyba seryjny gaźnik wystarczał do tego cylindra.
Tylko to jest aluminium cylinder także jak zatrzesz to nie ma możliwości szlifu.Bo 50 nie da dużo różnicy jak seryjny.A jak gażnik wystraczy to wydech byś jakiś kupił np tu mozesz tanio kupisz ale odnowa czeka ;D
[link widoczny dla zalogowanych] a z 50 ty chyba ten bym brał [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baka
50cc Sport
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:54, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj będę najprawdopodobniej do mechanika jechał to pogadam z nim bardziej czy by gaźnika 17.5 nie miał itd.
a co do Gilardoni dobry producent?
Miałeś ich cylinder ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebol21
70cc Sport
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: sam znalazlem
|
Wysłany: Śro 11:04, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
lepiej dellorciaka ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
125cc
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Śro 11:21, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
sebol lamo;D
giladorni to cylinder a nie gaznik dellorto;d
Nie;(
Ale poczytaj ktorys temat chyba prusina bo on mial taki cyl i mu podobno fajnie maszyna chodziła;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baka
50cc Sport
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:04, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Coś tam było na jego temat napisane ale mało ;p
Prusin jeszcze siedzi na forum ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
125cc
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolska
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baka
50cc Sport
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:42, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj się dowiedziałem że prawdopodobnie jest to cylinder oryginalny i jest możliwość szlifu + nowy tłok ale na 100% dopiero dowiem się w piątek.
Może to i lepiej wymienię tylko tłumik + wariator(o ile jest to opłacalne)
Ponieważ i tak istnieje duże prawdopodobieństwo że skuter zostanie sprzedany o ile oczywiście znajdzie się kupiec...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez baka dnia Śro 21:42, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baka
50cc Sport
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:58, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Cylinder będzie Airsal Sport 70 cc.
I teraz pytanie gaźnik będzie oryginalny(12,5) póki co jaka dysza do niego ?
Tłumik także seria,wario to samo i rolki trzeba zmieniać(jeżeli tak ile g) ?
Wiem wiem że najlepiej metodą prób i błędów byłoby ale jednak musiał by być dotarty silnik.
Może ktoś podobnie miał albo siedzi w temacie wiec proszę o rade.
ps przepraszam moderatorów za post pod postem ale lepiej widoczny temat będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|