Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dysza italjet
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elnino




Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:07, 14 Wrz 2010    Temat postu: dysza italjet

witam jaką najlepiej dac dysze do italjet formula ac ??
i gdzie wogole sa te dysze ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:04, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Dysze sa w gazniku na dole (pod ta pokrywka) Jezeli zmieniasz dysze to musisz regulowac bo bedzie albo zalewalo albo bedzie sie dlawil powietrzem a cos mi sie zdaje ze nie bedziesz wiedzial jak Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elnino




Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:14, 16 Wrz 2010    Temat postu:

aha ..a jak to regulowac ?? i jaka dysze najlepiej kupic?
a tak wgl gdzie najczesciej sa blokady w formulach ac ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edyp
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:17, 20 Wrz 2010    Temat postu:

O blokadach poszukaj na forum było dużo, co do dysz to tak mniejsza dysza mniejsze spalanie mniejsze osiągi, większa dysza na odwrót chyba rozumiesz( moge sie mylić ale raczej nie niech powie ktos kto sie lepiej natym zna nie wiem czy o to Ci chodziło.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elnino




Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:45, 21 Wrz 2010    Temat postu:

wiem wiem że wieksza dysza wieksze spalanie i wiekszy vmax ale chodzi mi o to jaka najlepiej dac tam dysze jaka firma o jaka polecacie najbardziej ; )

a i jeszcze mam jeden problem jak jade np. 45km zahamuje np. do 25km dam gaz to dławi go i rozpędza sie powoli ;/ czego jest to przyczyna ze za mala paliwa dostaje ?? bo kiedyś tam iglice dzwignalem dla lepszego vmaxu ale nic niedalo ;/ a na pewno nie jest to powod ze jest zimny ze mi go tak dławi ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elnino dnia Wto 18:58, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:23, 22 Wrz 2010    Temat postu:

regulacja lub walniete ssanie moze byc tak samo mialem jak wieczorem ejzdzilem bez ssania bo odlaczylem to mi przerywal
O regulacji postaram sie wkoncu napisa i dam komus do podklejenia jesli sie zgodzi Wink
Odkrec te pokrywke na dole w gazniku i zobacz jaki masz rozmiar dyszy (na niej pisze) jezeli masz 58 i mniej a jezeli byl blokowany na 25km/h to calkiem mozliwe to wina juz raczej napewno regulacji
Dyszy nigdy nie dobierzesz na oko najlepiej jest kupic caly zestaw 10 dysz kosztuje to 50 zl a jedna dysza kosztuje 10 zl wiec raczej sie oplaca Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edyp
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:47, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Cytat:
jeszcze mam jeden problem jak jade np. 45km zahamuje np. do 25km dam gaz to dławi go i rozpędza sie powoli


dopisuje się do tego mój ma podobnie w czasie jazdy z predkoscia powyzej 45 zwolnie i przyspieszam np od 40 chce bo che wyprzedzic cos przyspieszenie jest znikome no i to spalanie ;/ opisz o tych dyszach bo ja juz z tym gaźnikiem robilem dużo rzeczy jeśli chcesz to gdzieś umieszcze to tylko daj znać co i jakna pm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elnino




Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:19, 22 Wrz 2010    Temat postu:

aha.. kupie te dysze i zobacze jaki bedzie jechal .. tutaj mam 2 filmiki zobaczcie jak chodzi. Surprised

http://www.youtube.com/watch?v=AoYGiOAWRx0

http://www.youtube.com/watch?v=U_b5R4PmMNs

wedlug was dobrze sie zbiera na obroty (1 filmik)?

2 filmik moj v max oceniajcie sami ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elnino dnia Śro 19:22, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:24, 23 Wrz 2010    Temat postu:

na oko wydaje sie ok ten 1 filmik ale co ci tak wyje
Pasek? sprzeglo sie slizga?

Co do drugiego filmiku to calkiem mozliwe ze masz elektryczna blokade obotow albo cos z napedem bo tak jakby sie nie wkrecal na obroty ale niech ejszcze inni sie wypowiedza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edyp
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:19, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Mi podobnie się wydaje bo on przyspiesz do momentu i stop nie ma wysokich obrotów przy tym wiec musi być zablokowany ale gdzie? elektronika stawiam bo przy mechanicznej blokadzie powinien mieć większe obroty a on jest zmulony, bynajmniej tak było u kumpla tak ze nie wiem dokładnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elnino




Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:40, 23 Wrz 2010    Temat postu:

nie mam pojęcia co tak wyje.

czekam na dalsze odpowiedzi co jest grane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:44, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Sprawdz jaka dysze masz w gazniku
Mozliwe ze w niemczech wsadzali blokowane moduly ale glowy nie dam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elnino




Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:13, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Dzisiaj rozkręciłem gaźnik pod pokrywą sa trzy dysze. Dysza główna ma wybity rozmiar 52. Czyli chyba bardzo mały, co? Jaka teraz kupić dyszę? Gaźnik mam Dell'orto 12 PHVA
Albo jakie macie dysze i jak u was z osiągami przy seryjnym silniku?

Cały gaźnik wyczyściłem jak mi się uda to kupie jutro większą dyszę. A jak w sklepie nie będzie to zamówie zestaw z neta.

Co do elektronicznej blokady, to gościu od którego kupiłem (handlarz ale spoko gościu) Mówił, że ogranicznik elektroniczny ściągnął i do tego ściągnął też tulejkę na wariatorze (nawet mam gdzieś tą tulejkę).
A jak może wyglądać taki ogranicznik obrotów, gdzie to można znaleźć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:32, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Najczesciej brazowy (chyba) kabelek podpiety do zaplonu
Moze byc blokowany modol
Najlepiej kupic caly zestaw dyszy za 50 zl 10 szt a tak masz 10 zl za 1 szt i plac za pszesylke...
A co do osiagow niech wypowiedza sie inni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elnino




Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:05, 24 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kto wie co to są za "kostki" To sa kostki spod tej małej pokrywki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin