Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Formula AC po tuningu... dziwne a moze normalne.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
salit21




Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:39, 01 Lip 2007    Temat postu: Formula AC po tuningu... dziwne a moze normalne.

Rok temu kupilem Formule 50 AC z 1996r. uzywana od mechanika-sprzedawcy. Powiedzial ze w skutzerze jest nowy cylinder 70ccm i ze nalezy go dotrzec (ok 900km nieprzekraczajac 50km/h) wiec tak zrobilem. Powiedzial tez ze jest jakis sportowy wariator aha i jest co widac tlumik LeoVince - model stylistycznie podobny do zwyklych tlumikow (przy cylindrez ma lekkie przedmuchy).
Problem polega na tym iz skuter niewyciaga nawet 70km/h, przy uruchomieniu go "na zimno" dymi niemilosiernie:( Jak myslicie co moze byc przyczyna? Czy regulacja poprawi osiagi (slyszalem ze nawet zwykla odblokowana 50 mozna robic 80km/h)??
Aha kuilem przed wypadkiem (mialem niegrozny wypadek dokladnie 2msce po kupnie) gas-boxa stage 6 - czy oplaca sie go montowac i co on realnie daje (mniejsze spalanie?) ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alucard
125cc



Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BrOdNiCa

PostWysłany: Pon 13:45, 02 Lip 2007    Temat postu:

po

1 robisz mieszankę czy wlewasz do dozownika?
2 jak sie rozgrzeje kopci
3 przedmuch przy uszczelce
a] jeśli masz uszczelke złamaną lub pękniętą czy z ubytkiem
posmaruj to silikonem wysoko temperaturowym[jest przeważanie do 1500C)
złóż i będzie oki ;]
b jeśli nie masz to kup albo zalej równomiernie i skrenć
4 jak zdejmiesz obudowę silnika{cylindra} to powina być wybita pojemność
5 ja jeździłem bez oleju [dozownik mi nie brał oleju] i z góry 100km/h
no i zatarłem ;/
6 masz wszystkie blokady zdjęte?

a żeby nie było to mam sportowy tłumnik i odblokowane cdi
możesz wyregulować gaźnik ale zadurzo i tak ci nie da
a gas box morze zmiejszyc spalanie ale minimalnie
gas box daje ci to ze masz lepszą reakcje na manetke ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
salit21




Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:17, 05 Sie 2007    Temat postu:

ok odwiedzilem serwis (bo sam sie boje gmerac w tym skutrze). Mechanik tak jak go prosilem wymienil mi rolki na lekko ciezsze (niewiem dokladnie na jakie) i wymienil swiece z Iskry na NGK. Okazalo sie ze niema w nim 70ccm tylko 50:( a i wariator pewnie zwykly.
Teraz Formulka smiga sobie lightowo ok 80-90km/h ;]
[od poczatku jak kupilem byl tlumik LV SP3]

Ten mechanik mowil ze wymiana sprzegla na sportowe daje znaczny przyrost vmax i przyspieszenia czy mial racje?

Czy lepiej kupic wariator Hebo (jaki?) czy "bezrolkowy" Dopplera (100zl wecej to niewiele jesli mam zaoszczedzic na serwisie).

Czy macie jakies manuale po polsku albo po angielsku? jak sie ustawia gaznik itd.itp. ??

I jeszcze jedno pytanie OT troche lamerskie ;p

Gdy przekrecam kluczyk w stacyjce niezapala sie kontrolka oleju czy to jest prawidlowy objaw (wczesniej zapalala sie i gasla)??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alucard
125cc



Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BrOdNiCa

PostWysłany: Pon 19:09, 06 Sie 2007    Temat postu:

1 sprzęgło sportowe daje ci to ze np.

standardowe sprzęgło;
jak na początku ruszasz to od razu rusza
a jak sie rozgrzeje to ma muła ;]

sportowe ......;
a jak masz sportowe to nie masz tego mula jak ci sie skut rozgrzeje ;]

co bym ci radził to kupić sprężyny twarde do sprzęgła
2
co do wariatora to ja nie znam sie ;pp
3
później dam link jak ustawić gaznik chociaż z tego co widzę nie zabierzesz sie za to ;;]
4
morze sie przepaliła żarówka[ok.1zl[niebieskie 2zl]]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin