Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jaki?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hubi_gie
50cc



Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalwaria Zebrzydowska

PostWysłany: Wto 14:31, 27 Paź 2009    Temat postu: jaki?

Jaki według Was chłopaki wydech najbardziej i najlepiej będzie pasować do mojego itala? I jaki on w ogóle ma silnik? Shocked Jestem w tym komp;etnie zielony... Sad

http://www.italjet.fora.pl/nasze-italjety,1/moj-itlajet-formula-50,931.html To moja maszyna, mam nadzieje, ze pomozecie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alucard
125cc



Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BrOdNiCa

PostWysłany: Wto 18:02, 27 Paź 2009    Temat postu:

powiedz ile masz kasy na komin
na moje nie baw się w tuning morini bo się nie opłaca
morni to chujowe silniki na tuning mało podatne i awaryjne a tuning zwiększa awaryjność to przy morini jest tym bardziej makabra ...
chcesz bawić się w tuning to sprzedaj to i kup coś innego ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:43, 27 Paź 2009    Temat postu:

sam wydech i wario może jeszcze być...Ale nic więcej .

Wydaje mi sie ze dobry wydech do itala to jest Tecnigas Next , jest też wersja w chromie. Poszukaj go na allegro itp , a silnik jaki masz to '' Morini '' .Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 19:10, 27 Paź 2009    Temat postu:

Tak jak alu mowi, albo rob swapa chodz jezeli jestes zielony to nie wiem czy to cos pomoze Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dc-cap




Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:41, 26 Maj 2010    Temat postu:

Odgrzeje temat a to tylko dlatego, żeby powiedzieć, że jak zrobisz po łepkach silnik to jest awaryjny i to każdy tak samo i minarelli.

Wymieniacie nie wiadomo co i jak a potem są problemy temu zawleczka wypadła temu się przytarł cylinder itp itd a czyja to wina?? tylko i wyłącznie Twoja!!

Składając silnik lub kupując części musisz przewidzieć co by jeszcze należało zmienić lub zabezpieczyć dodatkowo aby zapobiec awarii.

Według mnie zaczynając od tuningu to jako pierwsze należało by wymienić wał i łożyska oraz membranę jak na więcej nie masz kasy.

Później wymieniaj sobie jak chcesz bo podstawę już masz i od strony wału nic Ci już nic nie grozi... Zmieniając cylinder musisz pamiętać o dobrym zamontowaniu tłoka i zawleczek. W tłoku 70cm zawleczka jest trocha schowana co daje możliwość podklejenia zawleczki przed wypadnięciem. Do bardziej wysilonych cylindrów zawsze co pełny bak to trochę oleju należy wlać do benzyny i używać lepszego oleju niż najtańszy. Zawsze od czasu do czasu spoglądaj czy w przewodzie od oleju znajduje się olej i czy nie ma wycieków przy korektorze.

Jak będziesz się do tego stosował to od strony cylindra i wału nic CI nie będzie grozić, możesz deptać ile fabryka dała.

Co do napędu to tu już się nie ma co stać jak dobrze dokręcisz tak jak ma być to wszystko będzie dobrze...

Więc co tu może być awaryjne???? Jedynie wasze złe traktowanie i to tyle...


Mój przykład z życia... za łepka dostałem na zakończenie gimnazjum CPI hussar - silnik minareli. Robiłem tak jak wy - wszystko jak najszybciej aby już jezdzić efektem tego była awaryjność i to dość duża zawsze ze strony cylindra bo albo zawleczka albo coś z olejem było i przytarło go... dodatkowo powiem tyle że tam miałem cylinder 65ccm i wszystko prawie wymienione i deptał 80 - 85 na prostej ale realnej szybkości a nie licznikowej.

Teraz nie dawno kupiłem itala formule bo była okazja za 500zł to dla przyjemności kupiłem tuningować żeby było czym sobie pykać w wakacje jak ładna pogoda...
Przy cylindrze który tam był w nie najlepszej kondycji skuter śmiga 80 na prostej - prędkości realnej... Tak więc który ma lepszy potencjał - ja uważam silnik morini...
Szkoda tylko że najlepszy cylinder który tam można wsadzić to stage6 pro sport ale to i tak w zupełności wystarczy bo pewnie pokarze na nim ze 100 może 110 a to na skuter w zupełności wystarczy. Prędkość 80km/h jest w zupełności wystarczalna na skuter ale żeby się do tej prędkości rozpędzał jak należy to trzeba i tak wymienić cylinder aby mieć zawsze jakiś zapas mocy żeby pod górek wyjechać itp. Przy prędkości 100km/h każdy skuter staje się niebezpieczny więc ja nie polecam tyle jeździć to tyle.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarek337
125cc



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Śro 20:26, 26 Maj 2010    Temat postu:

Co do oleju z tym się nie zgodzę ponieważ sam leje tera po remoncie mixola orlenowskeigo tego czerwonego . Zrobiłem już 500km i dziś sprawdzałem cyl i zero rysek jedynie co to na głowicy to syff był .Polecam metode docierania Motomana czy jakoś tak u mnie się sprawdziło . Co do tuningu to podstawa wał i łożyska a potem to już można po kolei robić skuter leci 119 wg moich obliczen okłamuje o jakieś 11km więc wynik jest dość słaby , przy tym tunie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dc-cap




Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:42, 26 Maj 2010    Temat postu:

Tak jak mówiłem olej lepszy stosować i lać do benzyny kapkę jak jest cylinder wysilony... a przy twoim malossi sport to za bardo nie jest wysilony i obroty rzędu 10 - 11tys nic nie zrobią nawet przy oleju z orlena - czerwony to pół syntetyk więc już dobry olej. Mixol z orlena jest dalej w sprzedaży i jak tego nalejesz to masz zatarty silnik...

Jak byś lał tego castrola bodajże racing2t to syfu by nie było ponieważ producent gwarantuje całkowite solanie się oleju bez osadzania nadmiernego nagaru...
CO do wyniku twojego to jest dobry wynik i więcej raczej nie wyciągniesz na tym malossim... zaś co innego stage 6 po sport - w testach cylinder przy tłumiku tecnigas rs osiąga moc 11 - 11,5km.

Malossi w testach przy najlepszy tłumiku 9km - którego i tak za pewnie nie masz więc osiąniesz tyle co na średnim tłumiku czyli 7 - 8km odsyłam do lektury i testów na sccoter atack. Więc malossi to tylko przereklamowany produkt i tyle.


Okaże się ile wyciśnie v-max gdy uzbieram trochę kasy i zamówię stage6pro. Jeżeli nie będzie na należy to trzeba będzie dodatkowo nazbierać na wydech RS wtedy to będzie max co można założyć do morini ponieważ lepszych jednostek napędowych nie ma.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dc-cap dnia Śro 23:46, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarek337
125cc



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Czw 13:01, 27 Maj 2010    Temat postu:

Od p/g pasują wydechy do morini tylko śmiesznie trochę to wygląda ale da się i jest większy wybór . Co do cylindrów do morini jest najlepszy Italkit 70 /lub s6 . Choć i tak wole żeliwo choćby dla tego, że jest możliwość szlifu . W alu to zostaje jedynie kosz lub tulejowanie co jest dość drogie . W alu raz przejedzie się bez filtra i jest już po cylku . Jak bym miał z 5km na kole to bym się cieszył bo nie sztuką jest wycisnąć tyle co producent napisał tylko więcej niż producent napisał . Najlepiej mieć tego s6 i c16 gaźnik 21 i dobry porting cylka jak i karterów , rolki z 5g . I w tedy jest już potwór ale morini jest nie podatne na tuning . Wydaje mi się, że to wina wału ponieważ w morini są mniejsze i nie wypełniane a minarelli są większy i wypełnione w pewnym stopniu . I co do przełożeń też pewien nie jestem jak to tam jest .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin