|
o skuterach Italjet Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alucard
125cc
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BrOdNiCa
|
Wysłany: Sob 10:57, 03 Lis 2007 Temat postu: sposób na tani tuning ;] |
|
|
mam tani sposób na polepszenie dynamiki i nieznacznie do V max
1 należy wyjąc silnik [niestety;/]
2 wyjąc gaźnik
3 wyjąc 20 [link widoczny dla zalogowanych]ór membranowy]
4 do 18 jest przymocowana blaszka trzeba ją podgiąć aby zaworek membranowy mocniej sie otwierał
5 złożyć wszystko i koniec
dzięki tej operacji silnik zacznie sie wbijać na wyższe obroty i płynie przyspiesza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez alucard dnia Wto 14:36, 06 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Nie 17:10, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Rozchodzi się pewnie o zawór membranowy... Widziałem na pewnej stronie tuningowy zaworek do Formuly[strona na pewno niemiecka].
Można też zastosować płytki membranowe z carbonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ReMIK
Administrator
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 19:18, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dokladnie, jest to zawor membranowy, nie jest konieczne wyjecie silnika oraz lepiej zalozyc twarde membrany carbonowe 0,35 i rozgiac delikatnie blaszki nie daje to jakiegos mega efektu ale silnik lepiej reaguje bo dostaje wiecej paliwa a dzieki membrana reaguje na kazdy gaz poprzez ich szybsze rozchylanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alucard
125cc
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BrOdNiCa
|
Wysłany: Wto 14:38, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
nom to zawór membranowy zapomniałem a nie miałem czasu szukać ;pp
moim zdaniem jest konieczne wyciągniecie silnika bo nie dojdzie sie do zaworka
ale radze najlepiej robić to jak przy okazji będziemy coś wymieniać np. cylek ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alucard
125cc
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BrOdNiCa
|
Wysłany: Pią 18:31, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem czy to coś to da
ale jak ktoś sie nudzi to morze takie coś zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Pią 21:09, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No napewno się przyda...
Ja zapewne niedługo będe taki zabieg robił u siebie.
Co do ,,taniego tuningu'', to właśnie polerka takich rzeczy jak: gaznika, skrzyni korbowej, układów dolotowych, a nawet polerka denka tłoka[zapobiega tworzeniu się nagaru] w pewnym sensie może przynieść niewielkie powiększenie się mocy. Jest trochę roboty, ale od czego jest zima.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ReMIK
Administrator
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 10:13, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
polerka denka tloka jest zła rzecza, poniewaz nagar i tak powstaje a oprocz tego wiekszosc syfu trafia na swiece ;], doloty i gaznik nic nie dadza rowniez skrzynia korbowa rozumiem zeby cos takiego obrabiac przy cylindrze ktory ma ponad 20 koni ale na takim? To sie mija z celem szkoda pracy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alucard
125cc
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BrOdNiCa
|
Wysłany: Sob 22:24, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
20 koni chyba mówisz o sobie ;p
no i w tłumik sie odkłada nagar
wyżej napisałem 'jak ktoś sie nudzi to morze takie coś zrobić'
więc jak kto będzie miał rozebrany silnik i pieścić każdą część
to pewnie sobie poleruje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alucard
125cc
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BrOdNiCa
|
Wysłany: Śro 3:39, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
nie będę zakładał nowego tematu bo po co zagracać ;p
[link widoczny dla zalogowanych]
o co chodzi z 5 KOhm ;?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonski
70cc Sport
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:42, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
alucard napisał: | nie będę zakładał nowego tematu bo po co zagracać ;p
[link widoczny dla zalogowanych]
o co chodzi z 5 KOhm ;? | Prawdopodobnie chodzi o opór prądu o 5000 Ohm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alucard
125cc
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BrOdNiCa
|
Wysłany: Pią 18:06, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
to coś daje ?
opór czyli zmniejsza ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonski
70cc Sport
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:11, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
alucard napisał: | to coś daje ?
opór czyli zmniejsza ?? |
Nie wiem czy dobrze myślę ale chyba będzie większy opór i będzie dopuszczać tylko prąd ok 5KOhm. Niech się wypowie jakiś elektryk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianUV
Moderator
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opatów
|
Wysłany: Śro 21:00, 19 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam pytanie co do tego króćca... Czy trzeba dać sylikon termoodporny pomiędzy króciec, a silnik? Pytam, bo dzisiaj patrzyłem i mam taką jakby plastikową uszczelkę i co do jej przepuszczalności nie jestem do końca pewny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alucard
125cc
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BrOdNiCa
|
Wysłany: Czw 15:37, 20 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
jak już to musi to być sylikon odporny na oleje i benzynę i inne.
bo benzyna ci sylikon potrafi rozpuścić uważaj bo przez to zatarłem skuter ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|